Welke dragen jullie het meest?

Ik kan me je keuze van de IWC voorstellen. Het is een schoolvoorbeeld van goede afleesbaarheid zoals je ook bij de ‘Fliegeruhren’ uit de WO II tegenkomt. En daarbij nog eens mooi ook door het weglaten van wat er niet toe doet. Dat is kenmerkend voor IWC. Alleen maar een cirkel voorzien van indexen en wijzers, maar wel zodanig dat alle componenten harmonisch op elkaar zijn afgestemd. Zodoende blijft tenslotte vanzelf de sobere schoonheid over!

Da’s mooi gezegd…
Een zeer fraai horloge. Er zijn stemmen dat de MK XV meer puur was dan de MK XVI, maar persoonlijk vind ik de MK XVI NOG fraaier dan de MK XV.
Ik zou denk ik voor de bijl gaan als de MK XVI verkrijgbaar was met de oude stijl stalen armband…

Groet
Mark

wat vinden jullie van deze Mark XV? Nooit eerder gezien.

marijn Schreef:

wat vinden jullie van deze Mark XV? Nooit eerder
gezien.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 24/01/2007
10:55 door marijn.

is dit een echte ? heel apart, nog nooit eerder gezien.

mijn favoriet? dat is al een tijdje mijn Vandergang (met witte wijzerplaat) en mede door de extra harding van de kast nog steeds als nieuw!!! Niet ALS nieuw, nee gwoon: NIEUW! hij ziet er nog werkelijk perfect uit!!

Bijna voor alledag: deze dus. Althans achter de computer.

Na ruim een jaar nog als NOS.

je kunt maar beter dragen wat je leuk vindt…gewoon doen. Behalve als je dingen gaat doen waardoor ze kunnen beschadigen. Maar laat een mooie klok nooit alleen maar in de kast liggen. maar geniet ervan als ie om je pols zit.