Welke Dresser Zou Je Kiezen IWC of JLC?

Die is inderdaad nog mooier :heart_eyes:

Je wil niet weten hoe groot een echte dresser is :wink:

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/dresser

Plus een

Ik ben het hier toch respectvol mee oneens. Er zijn mensen genoeg met een pols waarop <40mm er gewoon te klein uitziet, dresser of niet. De bedoeling van een dress watch is om er goed uit te zien bij een bepaalde kledingstijl, niet om te voldoen aan één of andere regel.

1 like

Laten we het dan geen dress-watch noemen, maar gewoon een net horloge. Eigenlijk is de dress watch al een concessie aan de regel, want de regel laat geen horloge toe. Kan het het niet helpen, maar dat is geldende de dress code voor Black Tie & Smoking: Beter geen horloge dragen, daar dit onbeleefd is (tijd dient niet belangrijk te zijn)

Vandaar mijn pleidooi om het geen dress watch meer te noemen. Dit is dus gelijk een prijsvraag om een beter alternatief voor dress watch te bedenken dan net horloge :smile:. Suggesties welkom!

2 likes

De JLC, gewoon omdat ik JLC een mooi merk vind en ik niet zo veel heb met IWC.
Verder heb ik me niet in de uurwerken verdiept.
Overigens loop je met beide horloges niet voor paal!

Succes met je keuze.

Groet,
Arvid

De JLC, vind de IWC toch wat te druk, en ik persoonlijk mis de datum daarop.

Ik zou voor een pure dresser nooit voor een chrono gaan… Mijn voorkeur zou uitgaan naar bijvoorbeeld een mooie simpele JLC Reverso zonder complicaties.

2 likes

De Jeager LeCoultre Master Control HT!

Mooier rustiger en daardoor nog tijdlozer dan de IWC.

De Master Chronograph met silver dial vind ik ook geweldig al is deze ietsje drukker op de plaat.

Je vroeg niet om een plaatje van de Master Chronograph maar ik spam em er zo nu en dan ff tussendoor… :smile:

Groeten,

Noel.

5 likes

Drool… :smile:

1 like

De JLC.

Mooie klok.

Elf.

De JLC vind ik veel mooier dan de IWC, ik zou dus voor de JLC gaan.

Zo! Die is mooi!

1 like