Als het gaat om een echte duiker met als keyword “onbezorgd” dan is er maar 1 keuze:
In welke variant dan ook!
Als het gaat om een echte duiker met als keyword “onbezorgd” dan is er maar 1 keuze:
In welke variant dan ook!
Dit maakt het vast ook niet makkelijker.
https://wornandwound.com/the-sinn-u50-tudor-bb-58-blue-seiko-spb149-walk-into-a-bar/
Erg leuk om te lezen! Dank voor deze link
De seiko
De U50 SDR die ik in het blauwe gedeelte van dit fijne forum te koop heb staan
De U50 hydro is ook fraai, maar heeft een belabberde accuracy-rating. (-10 / +20 sec per maand) Voor een quartz movement is dat voor mij echt een afknapper.
Seiko by far. Echt waar.
De Sinn is zeker een echte duiker en ik vind ze mooi. De Seiko is een beetje een alleskunner en alles staat er goed op en bij…dat gaf de doorslag voor mij.
Seiko!
Sinn natuurlijk een mooi merk dus de U50 is ook een prima optie. Squale nog als alternatief?
100% !!
Staat heel ver boven de Seiko mbt afwerking en afstellen van het uurwerk. Daarnaast heeft iedereen die saaie Seiko al.
Als ik in de schoenen van TS zou staan ging ik voor de Seiko, maar dan de SPB317J1.
Oei! Dat is inderdaad goed om te weten!
Uiteraard maakt iedereen zijn eigen afweging en keuze.
Alle respect daarvoor.
Ik reageer natuurlijk als Sinn-fanboy
Voor mij speelt ook mee dat ik al een 556i en een 104 heb, dat ik daarna voor de Seiko ging
Seiko is zo saai die Sinn U 50 is veel mooier
Geen enkel bezwaar om dan een U50 erbij te hebben.
Van je keuzelijstje de Seiko.
Beetje saai, maar verveeld daardoor ook niet snel. Ook heeft deze volgens mij ‘Diashield’ een extra harde beschermlaag van Seiko zodat je minder snel haarlijntjes en krasjes ziet.
Niet van je lijstje:
Oris Aquis (41.5mm) met staal en/of op rubber band een echte knaller.
En met een beetje zoeken wel te vinden voor rond de €1600 nieuw. Met goed Swiss Sellita uurwerk, Oris noemt dit cal.733.
Er is nu net een update van de Aquis Hier een artikel. Die is dan niet voor eerder genoemd bedrag te vinden natuurlijk
Squale heb ik inderdaad ook nog naar gekeken… Zitten ook leuke modellen tussen maar dat zou de keuze nog moeilijker maken…
Die is ook erg gaaf! Damn… het wordt er zo niet makkelijker op
Ook erg mooi inderdaad…