Welke duiker zal ik kiezen?

Bij Olfert in Duitsland met kortingscode ‘liebe’ €1545… ik wist het wel :smiley:

1 like

Zeker, staat nog (ergens) op het verlanglijstje. De TS kan niet kiezen en stelt feitelijk de verkeerde vraag voor HF want het antwoord is altijd, allebei, of allemaal, toch? :wink:

1 like

Met deze kan je onbezorgd zwemmen

5 likes

Alleen, helaas net even buiten budget :grin:

En ook best een beetje……
Ja, zeg het maar….

Als je lid van de maffia bent kan je hier vast inderdaad heel rustig mee zwemmen :smile:

1 like

Of slapen met de vissen…

4 likes

En een heel zwaar zwemdiploma….

1 like

Tot je beroofd wordt :joy:
Wel een prachtige Rolex, daar niet van…

1 like

Smaken verschillen, maar lelijk?

Nee ik ook niet omdat het niet mijn stijl is. Maar dat wil nog niet zeggen dat ie lelijk is?

Maar On-topic: net iets te duur voor TS

Kan zo’n deepsea ook niet echt mooi vinden en zeker zo in het goud maar een potsierlijk ding.

Van de keuzes uit de TS vind ik de Seiko by far de mooiste, maar zou zelf voor de Aquis gaan die hierboven is gesuggereerd.

Ben wel bevooroordeeld, heb hem zelf al ruim een jaar regelmatig om de pols. Draagt door de vorm van de lugs wel een stuk kleiner dan de maat doet vermoeden, let daar even op mocht je hem overwegen.

1 like

Als ik moet kiezen uit de lijst dan de Seiko zonder meer.

Als ik mocht kiezen voor optie e. Anders nl: dan moet je natuurlijk een Hydroconquest hebben

9 likes

Sinn is nooit mooi, laat staan mooier :wink:

Dan wel de nieuwe met keramische lunette, die is veel strakker.

Ik zou hem wel 2e hands / jong gebruikt kopen.

Nieuw kosten ze tegenwoordig 2250,- dat vind ik ze niet waard, 1000 euro is beter.

1 like

Die vind ik juist een beetje levenloos, de aluminium bezel geeft wat extra flair. Daarnaast worden die heel tof oud.

Ja, dat is bespottelijk. 1000 euro is geloof ik nog heel goed te doen voor een supernet exemplaar.

Ik gebruik een duiker en soms een g shock voor mijn zwemavonturen in Spanje. Dan vind ik het prettig dat ik grote cijfers tijdens het zwemmen kan aflezen. Vandaar mijn keuze voor Seiko. Er valt genoeg te kiezen :ok_hand: suc6

1 like

Tja, voor mij zou het vrij simpel zijn.

2 likes

Ik ken Squale niet heel erg goed… is daarvan een model dat eruit springt?

2 likes