Ik heb zelf een zwak voor de Panerai Submersible. Weer eens wat anders dan een Sub. Maar in jouw aanbod vind ik de Blancpain de mooiste denk ik.
Eigenlijk is hij op die positie juist super af te lezen.
Als je het horloge links draagt, draai je arm dan maar eens zoals je normaal zou doen om op je horloge te kijken.
Dan staat die datum in één keer heel duidelijk 
Als de blancpain nu geen datum had op half 5
. Maarja dit stoort jezelf niet, dus dan zou ik die kiezen :).
Voornamelijk vanwege de geschiedenis van het merk en dit specifieke model (ofja, waar hij op gebaseerd is). Prachtig!
Was er trouwrns geen Hodinkee versie van zonder datumschijf? Kan me herinneren dat ik die echt helemaal geweldig vond.
Aa hier is die.
Ik vind t allebei niets. Zou voor die polaris gaan.
Of toch die sub.
Go heeft cijfers op de plaat… veel te druk.
De Blancpain vind ik gewoon te iel ogen.
Datumvensters op duikers zijn eigenlijk sowieso stom. Voor het geval je op 300 meter diepte wil weten wat de datum is, is het wel een leuke feature.
Een 40mm sea dweller zou mijn voorkeur hebben.
De twee boven genoemde horloges komen op mij over als sierpaartjes met een duiker-look.
Is de nieuwe Omega Seamaster 300m niet iets voor je? ook al is deze 42mm (geloof ik), past deze toch vrij compact door de korte lugs. Je hebt ze in verschillende soorten en maten en ook ‘‘speciale’’ varianten van 8k, zoals deze twee (beide met volledig keramische kast):
Ik heb zowel de BP als de (grotere) GO gepast. Vond de BP helemaal niets. De GO met 43mm werd wat te veel op mijn pols en had er geen klik mee, alhoewel de afwerking wel heel erg netjes is. De 39 hadden ze toen niet liggen.
Ik ben trouwens uiteindelijk voor de polaris mariner date gegaan, maar die tikt 42mm aan.
Wat plaatjes voor de sfeer:
Wijzerplaat, toch?
Ik vind de GO wel heel erg fraai, net even wat levendiger dan de Blancpain. Zeker in het blauw.
Ik zou voor de Blancpain gaan. Ik heb niets met GO, hoewel ik het wel een mooi horloge vind.
Inderdaad jammer dat deze niet op staal te krijgen is.
Overigens is de duikextentie bij de GO niet zozeer voor de warmere dagen maar zodat je het horloge over je duikpak kan dragen.
Dit vind ik nog steeds de mooiste. Helaas alleen maar 44 mm, als ik mij niet vergis.
Succes met je keuze!
Echt schitterend zo naast elkaar! Seiko perfectie!!! 
Oeh dit topic had ik zal aan kunnen maken! Smullen!
Ik neig nu meer richting de BP, maar ben benieuwd welke reacties er komen en welke alternatieven er nog worden aangedragen! 
Zou voor de normale Blancpain Fifty Fathoms Bathyscape gaan in 43mm. 38mm oogt bij dit model echt heel klein. Midsize is a b**** size.
Kwaliteit.
Vent…
De BlackBay 58 is maar 1mm groter en dat is een super populair formaat. Gefeliciteerd trouwens met je NA 
Ik heb de Bathyscaphe 38mm nog niet gepast, maar ben inderdaad benieuwd hoe die dan op de pols valt. Lug to lug is geloof ik 3-4mm korter dan bij de BB en die kleine uurmarkeringen zorgen ook voor een ander gevoel…
Echt waar: ga voor de Blancpain. Blijven voor altijd het merk met het eerste duikhorloge
Manufactuur uurwerk. Weet niet of dit je interesseert en of de GO ook manufactuur is (zover rijkt mijn kennis niet).