Welke dure duikert?

Ik vind de Go op een Rus lijken. Dus als die niet meer dan 100e kost dan prima.

De BC niet op staal leverbaar, een duiker niet op staal leverbaar :rofl:. Vind m ook te lief en aaibaar voor een duiker. Hij ziet er wel OK uit hoor, dat wel.

Juist, beide zo sterke no go in mijn ogen dat ik het toch even moest melden.

3 likes

Je bedoelt wijzerplaat denk ik.

3 likes

Ik heb precies dezelfde twee horloges overwogen, maar dan een maatje groter. Als de GH niet zo’n grote kinderlijke cijfers had gehad was het een moeilijke keuze geweest. Is nl een verder een prachtig horloge. Ik heb uiteindelijk de BP in titanium met zwarte dial gekozen. De blauwe dial met keramische kast was me toch net iets te shiny. De keramische kast is overigens prachtig.

2 likes

Duikmeneer.

3 likes

@Vleermuisman: Ik heb m gehad in t blauw. Net wat te groot helaas. Mooi horloge en prachtig uurwerk. Alternatief zou zijn de nieuwe 300 gaan passen…

@Borracho: Thanks voor de foto’s en uitleg, wellicht moet ik de polaris toch maar gaan toevoegen om te passen echter ben ik bang dat die net als de Omega 300 M wat te groot gaat worden

@Arvid: Helaas zal die groot voor me worden. Wel mooi alternatief als die kleiner was

1 like

@AA-79: UN kan dus ook normale horloges maken (Ik moet altijd aan de freak denken bij t merk) Dank voor de suggestie echter ik vind die coordinaten niet mooi :frowning:

@Gosh: Volgens mij wel behoorlijk aan t formaat dacht ik?

@Nash: USA only helaas. Ik ga zeker in deze prijsklasse niks bestellen zonder te passen.

@MannetjeMar: Ook fraai alleen die prijzen. Why? Omdat t een reissue is? En ja ik snap dat er een 8*** uurwerk in zit

En nee ik ga niet zeggen wat een geld voor een seiko. Ik ga wel zeggen: Je zit met t ene model bijna in GS land en met de andere zit je er zeker in… Nee geen duiker maar toch. Ik ga ze wel in t achterhoofd houden

Ik wil tot zoverre ook iedereen die gereageerd/gestemd heeft bedanken :slight_smile:

1 like

Jij zocht een dure duikert :joy:

Maar zojuist schoot me deze nog te binnen! Echt een hele mooie; ook qua maat :point_down:t3:

8 likes

@RLC.

Gaat alle goed met je vandaag?

Vind je een Nomos Orion 38 bijvoorbeeld ook een B size? Die is l2l langer dan een bb58

En een Zenith Defy classic dan? 41 mm, maar l2l korter dan een bb58 ivm korte lugs.

En een dj 36? Sommige mensen noemen dat ‘elegant’ voor dat horloge.

Niet iedereen op HF heeft dikke polsen…

1 like

Daar dacht ik idd ook al aan :joy:

Toch beetje t pammi gevoel met de sandwich wijzerplaat. Co axial uurwerken van de 88** serie zijn ook mooi vind ik

Je hebt zelf een bb58 man :rofl:

1 like

Wel opletten hè… dit is de Trilogy in 39mm :nerd_face:

1 like

Ik zit idd.

Ik doelde meer op deze :slight_smile:

14 likes

Bezel heeft wat van de Seiko weg :stuck_out_tongue_winking_eye:

Succes met je keuze… we zien hem verschijnen :smiley::sunglasses:

1 like

Horzeltje?

Iets onder budget, maar is dit niet iets voor je?

7 likes

Jaaaaaa, mooiste optie die tot nu toe langs gekomen is!

Zo’n beetje de enige aardige Ulysse, want ze hebben ook grof lelijke modellen (vind ik). Mist alleen toch iets klassieks/eigens.

1 like

Ik zou mijn geld hier naartoe brengen. Onder de radar, uniek, betaalbaar en die uber toffe crownguard verwerkt in de lugs om niet verstrikt te raken in de visnetten :wink:

6 likes

@SybrenAnne: Als ik voor een Sinn zou gaan zal ik waarschijnlijk voor een U50 gaan of 556. Ux is me te groot l2l. Echter zie onderstaand

@Thieuke: Die word ook te groot.

@Bart1981: Helaas niet te passen in Nederland en ik zoek een bekend merk :-(.

Toch dank voor de suggesties.

Ik kan max 48-49 mm l2l hebben

En daarnaast, ik hoop niet dat dit heel fout of snobistisch gaat klinken.

Maar ik ben dit keer echt op zoek naar een duiker van de hogere klasse met manufacture uurwerk die te passen is in NL :grimacing:

2 likes

Ik was daar al “bang” voor. Ik had al zitten kijken bij Breguet, maar die hebben niet echt duikers :wink:

1 like