Welke dure duikert?

Jawel die hebben ze redelijk in de marine, idd geen ‘echte’ duiker maar veel te duur.

GO sea-q op staal is zo een beetje t maximale wat ik wil uitgeven qua list.

Heb geen idee wat er bijv met GO en korting te regelen valt?

Ik weet wat ik wil betalen/ cq minimaal aan korting wil hebben. Willen ze dat niet mogen hun t waar houden, hou ik mijn geld. :flushed:

1 like

Wel wat boven budget, maar heel lekker.

5 likes

Ik vind die serie nu niet echt uitblinken in schoonheid eerlijk gezegd. Als je hiermee moet duiken…:

Maar wel een zacht prijsje van € 45.500,- :crazy_face:
Dan toch maar weer die GO :grinning:

1 like

Ook mooi, maar ik denk dat de TS wat blauws zoekt :slight_smile:

2 likes

Niet per se blauw.

Echter met de BP wel , vind die grijze wijzerplaat minder mooi dan de blauwe.

En bij de de sea-q lijkt me de groene erg mooi :grin:

Ook lekker ja…

Gekke ‘6’ eigenijk wel… :thinking:

4 likes

8 likes

‘die te passen is in NL.’

Volgens mij geen ad hier of wel?

Als ze voorraad hebben dan zou een procent of 15 wel te regelen kunnen zijn vermoed ik zo. De groene en nieuw bestellen weet ik niet hoeveel ruimte er in zit.

Naast de Seamaster 300, misschien eens kijken naar de Ploprof? Als je een echte duiker zoekt, dan is dat er wel een lijkt me :sunglasses:

1 like

Nee alleen online te koop.

1 like

Dat is een giga apparaat. Ik heb maar dunne polsjes. Gaat niet uitzien ben ik bang… :upside_down_face:

1 like

Was ik al bang voor. :-(.

1 like

@SuperC heeft er momenteel een, misschien kun je daar passen :+1:t2:

Ooooh mooi!

1 like

Ik ben van de week ook 's gaan passen, ze hadden de grijze en de blauwe Bathyscaphes in 38mm en alleen de zwart met gele SeaQ in 39,5mm.

Allemaal prachtige horloges, ik ga zeker nog een keer kijken als ze de blauwe en groene variant van de SeaQ ook binnen hebben. Wel echt jammer dat de kleine variant geen open achterkant heeft.

De Bathyscaphe draagt echt heerlijk, door de mooie banden die erbij zitten, maar ook is het zo’n goeie (vintage) maat! Daardoor zijn de uurmarkeringen wel zo klein dat het af en toe net diamantjes lijken.

Moet er wel bij zeggen dat de verhoudingen op de foto’s heel anders overkomen, ze zijn in het echt allemaal nog mooier :wink:

6 likes

Blijf de indices van die Blancpains te iel vinden. Verder zijn ze wel :ok_hand:

1 like

Die blancpain is echt next level gaaf zeg!

4 likes

Helemaal mee eens! :ok_hand:t3:

1 like

Poooohhh wat een lelijk ding

1 like