Heren ik wil jullie bedanken voor al het meedenken.
Vandaag eea gaan passen echter nog niks gekocht. Of ik een na op vrij korte termijn ga aanmaken ligt aan de ad ivm twee redenen.
1.Sailcloth band niet aanwezig.
2. Hun mogen standaard amper korting geven. Eventueel meer moet overlegd worden met hq Heb een tegenbod neergelegd en als t goed is krijg ik binnen een week bericht.
Mochten hun niet akkoord gaan ligt t eraan wanneer ik weer naar t buitenland mag en wat daar op voorraad ligt.
Wat t geworden is? T komt in een behoorlijk koffertje
Ik ben ook al enkele weken aan het tobben over een chique duiker. En idd, dan kom je uiteindelijk uit bij Blancpain (bij mij ook de Bathyscaphe) en GO. Ik verkies wel de full-size. Die kleine tool watches doen het niet voor mij. Een man met een pols vanaf 16cm mag gerust de full size dragen. Niks mis mee imo.
Ik heb wel zin in dit juweel, foto’s van vandaag bij de juwelier, ze hadden beide merken op voorraad maar ‘live’ trok deze alle aandacht :
Ja, volgens jou. Maar meningen verschillen. Ik vind dat hele Invicta maar een weggooi merk. Gejatte kopie troep van een stel Oostblokkers met geld teveel en smaak te weinig. Dat gevoel heb ik er bij. Klopt het? Geen idee. Heb ik wat tegen mensen uit het Oostblok? Nee, zeker niet.
Mag iedereen vden wa hij vind? Ja zeker. Je enthousiasme is prachtig om te zien en als ik van Invicta was had ik jou als ambassadeur gevraagd.
Overigens @Tease van mij iedereen alles wat van vinden. Niemand hoeft van mij hosanna te roepen. Ik vat dat over ambassadeur maar als compliment.
Samenvatting
Hoewel ik vermoed dat ze niet altijd blij zijn met mij omdat ik toch best schimmige verhalen ken en met die oudjes ook een soort van concurrerend ben. Ook al doe ik dat niet echt bewust.
Het IS een compliment, want je enthousiasme is prachtig en ondanks dat veel mensen het merk aanvallen, neem je het niet persoonlijk en ga je er goed mee om. Dat is bewonderenswaardig, want dat ik een kwaliteit die ik niet bezit.
Ik denk niet dat mensen die het over Invicta als merk hebben doelen op vintage modellen van een allang ter ziele gegaan merk.
Het gaat om Invicta als merk en dat vind ik persoonlijk gewoon poep. Ieder zijn ding.
Inzicht in ‘De hobby’.
Bedoel je inzicht in JOUW hobby?
Want dat heb ik inderdaad niet en hoeft ook niet hoor. Doe je ding, geniet van je hobby en ik wens je super veel inzicht.
Invicta is in 1980-82 failliet gegaan toch? Kapot.
Niet meer bestaand. Doei.
Jaaaaren later is de naam gekocht door een stel Amerikanen die in China troep gingen laten maken, Invicta er op plakken en hoppaaa: Horloge merk met ‘heritage’. Fuck off.
Maar wat is eigenlijk je probleem?
Ik vind Invicta een kut merk met kut horloges en de vergelijking met Breitling gezocht. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar een vergelijk tussen de 2 lijkt mij absurd.