Welke en waarom?

Help … ik twijfel tussen

en

Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Ik zou de Omega kiezen, daar ie betere afleesbaarheid in het donker zal hebben.

Indien ik de Breitling nam, zou het een bruine worden, maar niet op een rubberen band.

Ze zijn beiden mooi… :wink:

Ik ga voor de Breitling. Maar dan wel met de Meshband. De Omega is ook mooi maar te gewoon voor mijn smaak.

Ik kies voor de omega. Vind persoonlijk dat omega meer klasse heeft dan breitling. De kracht zit juist in de eenvoud.

Juist van jou had ik een andere keuze verwacht! :wink:

Ligt aan de maat. Als het de kleine Breitling is, dan de Omega. Is het de 46mm, dan de Breitling.
Waarom? Smaak…
Jur

De Superocean inderdaad met mesh-band en je schrijft exact wat me doet twijfelen bij de Planet Ocean.

Het wordt een Superocean in 46mm (38mm heeft secondewijzer in subdail ;)) of de Planet Ocean in 45mm.

Omega meer klasse dan Breitling?
Wat eenvoud betreft zijn ze juist vergelijkbaar volgens mij!

De Breitling dan, mét rubber ocean-racer!

Breitling maar wel zonder dat gore rubber.

Doe nou gewoon de Omega in 42mm en zonder oranje:D:D
Echt groot genoeg en alles mooi in verhouding. Gaat ook niet vervelen na een tijd.

Po, draagt super op rubber dat op leer lijkt

moet me volledig bij Louis aansluiten…

Ik zou nooit voor zo’n groot horloge gaan.

Dus van beide het ‘kleine’ model en dan de Omega. Wel met deze oranje cijfers op de wijzerplaat maar dan de stalen band.

Omega PO zou het dan worden. Van de twee spreekt deze mij het meeste aan.

Ik dacht niet dat ik dit ooit nog eens zou zeggen, maar gezien het alternatief: Breitling :slight_smile:

De wijzers van de Omega vind ik niet mooi en dit is een van de fraaiere (want simpelere) Breitlings…

Groet
Mark

Absoluut voor de Omega gaan.
Veel meer klasse en veel meer stijl, in mijn ogen ook qua merk een minder hoog ‘patsergehalte’.
Daarnaast vind ik 't ook een veel mooier horloge.
Prachtige combinatie met die oranje stiksels van de band ook.

Ofwel de versie van Louis ( zonder oranje en mét stalen band ) ofwel deze:

EDIT: oops da’s een chronoraaf; enfin, stel je dan de “gewone” versie voor. :wink:

http://media.photobucket.com/image/Breitling%20Superocean%252B%20brown%20%252B%20mesh/MarkJnK/DSC07487.jpg

De Breitling,

dat ‘oranje’ aan de Omega zint me niet echt.

Daarnaast heeft de Breitling een mooiere geschiedenis.