Welke en waarom?

Volgens mij is de kogel door de kerk, het wordt de Breitling…

Een Breitling doet me niets maar ja dat is een persoonlijke smaak. Omega heeft dat wel komt misschien door het woord “OMEGA” en het embleem dat ze gebruiken…:)en natuurlijk de geschiedenis van het merk;)

ik stem voor Breitling! maar dan met mesh band zoals deze http://www.watchdeluxe.nl/exclusieve-horloges/breitling/breitling-superocean-heritage-38-603-heren-horloge.html

rubber ben ik niet zon fan van in horloges in deze prijsklasse… lijkt wat goedkoop.

Zonder twijfel de Omega echter dan wel zonder de oranje cijfers, daar heb ik toch weinig mee tenzij de bezel ook oranje is. De Breitling doet mij weinig.

Was al jaren geleden weg van de horned lugs van Omega, en dat is nu nog steeds niet over.

Zelf ben ik voor de Breitling gegaan Zeker op de Mesh is het een heel mooi horloge.
De Rubberband vond ik niets dus heb ik een leren band er bijgenomen waar ik ook zeker geen spijt van heb.

De p.o. die louis aangeeft, bij breitling denk ik meer aan vliegeniersklokken dus de de stalen p.o. zonder oranje cijfers.

Kan ik me goed voorstellen met mesh. De kast is er stoer genoeg voor. 't zou niet op deze Omega staan.

Vandaag gaan kijken & passen en ik ben eruit!

Denk ik :wink:

To be continued …

ben benieuwd dan.

En wanneer mogen wij het ook weten?

Foto’s van een PO zijn altijd welkom namelijk. :wink:

Laat me raden …Omega zeker. :smiley:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,176957,177143#msg-177143

Superocean…

Ik schreef: als ik 45 of 46mm te groot zou vinden dan zou ik ook niet meer hoeven twijfelen!
In dát geval zou ik namelijk voor de 42mm Planet Ocean (moeten) kiezen. Nu ik het níet te groot vind heb ik echter nog steeds een keuze :wink:

Zodra ik 'm heb gekocht (of besteld) zal ik het uiteraard hier posten!

de superocean komt in twee formaten toch? rond de 42 en rond de 46 mm…als ik me niet vergis

Je vergist je wel: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,176957,177106#msg-177106 :wink:

Hoewel ik het horloge nog niet heb gekocht toch alvast mijn keuze. Ik wil jullie niet langer in spanning houden ;).

Zoals ik eerder schreef heb ik de twee horloges (eigenlijk drie vanwege de Planet Ocean in twee maten) gepast en gevoeld. Ondanks dat ik weer een Omega wil hebben sinds ik enkele jaren geleden mijn Dynamic heb verkocht bleek één horloge de WOW-factor te hebben toen ik die om mijn pols had. Jullie raden het al: dat is de Breitling Superocean Héritage met Ocean Classic band :).

De Planet Ocean is een mooi horloge, maar wat uiterlijk betreft als ik het vergelijk met de Superocean niet (zo) bijzonder. Ik besefte me dat ik een Planet Ocean wilde kopen, omdat het een Omega is en niet vanwege wat een Planet Ocean me doet. De Superocean daarentegen doet me echt wat als ik die steeds weer zie. Aangezien je daarbij slechts de keuze hebt tussen 38mm en 46mm is er wat mij betreft geen keuze. In de praktijk valt de 46mm overigens erg mee vanwege de vorm van de kast/lugs. Uiteraard helpt de soepele Ocean Classic band ook mee.

Aangezien een plaatje meer zegt dan vele woorden:

Eigen foto’s volgen uiteaard zodra ik het horloge heb!

Mooie keuze veel draagplezier en een prettige jaarwisseling.

Proficiat, heel veel plezier met je aankoop.