Welke GADA?

:grin:

7 likes

Haha, die foto is dan net weer niet van mij. Maar vond de strap combo leuk om te posten als inspiratie voor topicstarter :smiley:.

Die tweede afbeelding is wel mijzelf. Pols is zo’n 17cm. Ik heb de 38mm. Heb de 42mm ook gehad maar vond ik toch echt te groot.

Ik zou op alle vlakken voor de Seiko stemmen, maar die cathedral handset verpesten alle pluspunten :expressionless: dus dan maar de hamilton

1 like

Kijk! Nice! Congrats! :partying_face: :beers:
Neem je 'm mee naar de 010-GTG?

1 like

Dank! Ja neem hem zeker mee. Dank voor de input allen!

1 like

De Murph 38mm ook overwogen? Lijkt aan te sluiten bij wat je zoekt. Op leer en op staal een tof horloge!

7 likes

Yes, goede keuze :+1:t2:

1 like

Ik zie dat mijn advies te laat is gekomen en de bestelling al gedaan is. Lekker gewerkt! :wink: en veel plezier ervan! Die Seiko ziet er erg fraai uit ook.

1 like

Heb deze in het echt gezien en hij is bijzonder mooi maar voor mij is het meer een dress horloge.

1 like

Meteen een kleine mod besteld. Geen half links en 2 micro adjust vind ik te weinig. :grin:

1 like

Duitse degelijkheid.

Hanhart Preventor

3 likes

Om on topic te blijven: de Hamilton heeft 80u gang reserve. Bovendien oogt de Hamilton rustiger.

oeh dat is een kanjer! kost da?

Ik heb een Hamilton Expedition gehad. Prima horloge maar zowel de Alpinist als de H10 hebben nu 80 ish uur power reserve.

De clasp van de Hamilton vond ik niet erg comfortabel, wat ruwe randen en hot spotterig. Geen deal breaker maar wel opvallend.

2 likes

Hier een link. 1295 euro…

3 likes

boven buget naar een prima keuze hoor, zeker op die bund strap