Budget 7k, ik heb zo vaak naar die Brequet gekeken❤️.
Ik ken jou stellingname t.a.v. dress watches, maar ben toch van mening dat een gouden Dj/DD op leer echt kan fungeren als dresser maar dan robuuster. Om de pols doet het nauwelijks onder voor de charme van een Omega Seamaster de Ville, Longines Conquest, of een Americaine. Hij draagt nog het meest als een americaine grappig genoeg.
Ja ik heb niks met het merk. Maar zeker een alternatief.
Gemiste kans. Piaget was in vele opzichte wat Cartier nooit geweest is. Cartier creëerde designs. Piaget creëerde designs, ultra thin uurwerken, wijzerplaten en banden.
Ik ga momenteel niets kopen, maar volg al weken een gouden Piaget met typische ‘cartier’ style wijzerplaat (wit met roman numerals), cal 9p en volgoud <3.5k
Ik kies dat horloge iedere dag boven een quartz Tank Louis van 5-6k
Ik begrijp volledig wat je zegt inzake Piaget, ook heel lang al meerdere modellen aan het volgen.
Ik heb alleen een “dingetje” waar ik mee moet dealen en dat is dat ik ten alle tijden minimaal 1 Cartier in de collectie moet hebben…
Kronkel in me hoofd, vermoed ik…
Zal eens kijken of er twee uit huidige roulatie plaats kunnen maken voor 1 gouden Piaget, misschien met stone dial.
Niet eens zo’n slecht idee!!
Toffe opties hoor! Hier nog eentje: niet zo mooi als z’n voorganger en nakomers in de 1860-collectie (met guilloche), maar toch een eervolle vermelding voor deze microrotor
https://www.chrono24.nl/chopard/chopard-luc-36mm-yellow-gold-18k-161860--id42353886.htm
Klopt helemaal, Cartier is voor mij meer gevoel dan ratio.
Dat gezegd hebbende, de Gouverneur is heel mooi! Op papier ietwat klein formaat, maar wel echt bang for buck idd. Die wil ik om mijn pols ervaren.
Kan ik ook nog 1 Cartier achterhouden.
Goeie suggestie.
Ook prachtig
Een Cartier houden en deze oppikken uit het blauw
Nice! Is dat de 2483?
Een betere verwoording. En begrijp mij niet verkeerd, het was geen negatieve omschrijving. Louter een constatering en mogelijke oorzaak van lagere populariteit.
Die lage populariteit begrijp ik nog steeds niet! De bolling van de kast en het glas zijn zeer speciaal. Het moet wel je ding zijn!
Geen idee! Kwam deze tegen op de site van Watchworks.