Welke grail watch kiezen jullie? (+-10k)

Als ik nú 10k zou uitgeven aan een horloge, dan denk ik voor deze zou gaan, vanmiddag bij S&C in Maastricht bekeken en die viel mij het meest op, in positieve vorm.

2 likes

Zie wel wat horloges voorbij komen die inmiddels way beyond 10k zijn … :see_no_evil::v:

Is een kenmerk van een grail ook niet dat die enigszins onbereikbaar is? :wink:

Ik vind het helemaal niks :stuck_out_tongue: :smiley:

Zo zie je maar hoe smaken verschillen …

:grin: je twijfelt nog steeds hè ? Wegdoen of niet… in jouw plaats zou ik het wel weten , zeker vergeleken met zo’n 13 in een dozijn sea dweller… :roll_eyes:

Die verkoop je toch zeker niet voor een Rolex duiker? :open_mouth:

2 likes

Zo’n rooie sub? Geen idee wat dat kost eigenlijk. :joy:

Meer :wink:
Stuk meer

Dit lijkt me wel wat. Jammer dat hij discontinued is.

3 likes

Eén van deze, no doubt.

Welke het daadwerkelijke gaat worden, doubt.

12 likes

Pfoe beauty’s. Hoewel; een witgouden daydate zal ik zeker op de meegeleverde band dragen. Een geelgouden daydate zou ik direct om een lederen band slingeren. Toch iets té veel van het goede…

1 like

Bij mij moeten ze beiden op de president blijven (en af en toe op NATO), en daarom is mijn keus zo lastig.

Oef, die bovenste is ook wel errrug gaaf hoor!

Het is wel een mod, voor de duidelijkheid. De Day-Date is een 5 digit 18239 en de wijzerplaat is afkomstig uit een 6 digit platinum DD, de 118206.

Liefdesbaby van:

1091-0

en

6 likes

een dd is sowieso top! en rose in combinatie met de groene dail doet het ook enorm lekker! die wil ik wel een keer om hebben :slight_smile:

1 like

Maakt hem niet minder gaaf👍

Prima combinatie als ik het zo zie !

1 like

Ik zag het inderdaad haha:sweat_smile: Eerlijk gezegd is er nog wel twijfel tussen de 114060 en 116610.

1 like

geel goud! als je gaat dan gewoon all inn :smiley:

1 like

niks lastigs aan :stuck_out_tongue:

1 like