Welke grail watch kiezen jullie? (+-10k)

Zelden ben ik het zo met een confrère eemsch geweest. Even een traantje uit het ooghoekje vegen. :grinning:

1 like

Bovenste aquanaut heb ik gehad maar vond de (herrie)rotor zo storend dat de liefde snel over was
Vind hem wel fraai…

Vind de Credo ook heel erg gaaf, vooral door de wijzerplaat. Alleen is die volgens mij 42.000 euro en ik vraag me af of ik dat zo neertellen voor zo’n “understated” klokje… Maakwijze etc is wel prachtig.

3 likes

die onderste kan ik voor minder dan 10k leveren…:rofl::joy:

1 like

voor om en bij de 10k kies ik zonder twijfel voor een 1803 op een mooie president band! liefst een iets lichtere dial, grijs tint of potentieel een zwarte dial!

Dit is de 15300st in blauw, 39mm en ruim 9mm hoog

haha, oke. Doen dan! :slight_smile:

Good luck om die voor 10K te vinden…maar wel uitzonderlijk gaaf inderdaad

Ik heb 35.000 gehoord. Een koopje dus. :slight_smile:

Ik heb een blauwe Hydroconquest, vandaar de zwarte. :wink:

De witte Explorer vind ik erg gaaf. Wat opvallender, past daarom beter bij mijn collectie.

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/4/1/2/4124e37d7969a1072da6548dbd885a886ae90c40.jpg

Mocht ik bovenstaande al hebben dan zou de volgende deze zijn:

https://d23x6d9cx8qezf.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/08/DSC_0410.jpg

4 likes

Cool, opnieuw een ‘’graal’’ draadje.
Houden we ons nog aan de 10k? Zoniet:

3 likes

Dan had je bij het HF Diner moeten zijn.

5 likes

ahhh, je hebt hem ook echt! super cool. ben zelf enorm fan van de dd. heel lang non stop gedragen, op een of andere manier ben ik nu steeds enorm aan net afwisselen :slight_smile:

had me opgegeven voor het diner maar was vergeten te betalen en daarmee mijn plek kwijt. volgende keer beter!

hoe bevalt de groene plaat in de praktijk?

1 like

Die groene plaat is bloedmooi. Zeker hoe die met het licht speelt.

Al moet ik nu wel toegeven dat ik dit horloge van de pols van de directeur van Gassan heb gejat deze avond.

2 likes

Deze wellicht! :blush:

Wel een klein beetje boven budget…

5 likes

Koop gewoon een Steinhart

Rolex, Omega en Seiko zijn kennelijk favoriet.

1 like

U vraagt, wij draaien :wink:

5 likes

Ik ga voor de JLC Polaris…absoluut mooiste horloge op dit moment imo.

7 likes