Welke groen moet ik doen?

2weken geleden in Bastogne in een etalage gezien. Mooi in het echt.

1 like

Ondanks hun onkunde met hardlex en het maken van goede/passende bracelets, heeft Seiko echt geen competitie als 't gaat om wijzerplaten.

1 like

Op zeker de tissot

Vergeet hun beroerde renders niet.

Ja, zeker overwogen. Echter is dit er 1 die op basis van de foto’s nog niet echt overtuigd. Wil ik wel eerst in het echt zien voor ik die definitief afschrijf

De groene PRX en Gentleman powermatics recentelijk gepast bij Van Baal. Ik vond het groen van de Gentleman erg blikkerig goedkoop overkomen. Het groen van de PRX was mooi diep groen.
Zie hier.

1 like

Mooie squale?

5 likes

Ja, zeker gaaf, maar ga die (LE, maar dan echt kleine oplage, volgens mij) maar 'ns vinden…

1 like

Laat ik hem nou hebben liggen, en er afscheid van willen nemen…:innocent::wink:

1 like

Deze

4 likes

Deze is inderdaad gaaf :heart_eyes:

Sorry, neem graag de gelegenheid deze knapperd te showen :smiling_face_with_three_hearts: Ik was direct verliefd op deze groene bezel.

Daarmee vervallen wel een aantal geopperde suggesties! Seiko en Tissot zullen wel goedkomen, misschien de exacte kleuren niet maar voor de fit voldoet het model op zich prima.

Mijn voorkeur ligt bij de Gentleman maar die kan volgens mij wat groot vallen, en twijfel aan de gepolijste center links van de bracelet. Runner up is de Seiko, maar zoals je hebt gezien zijn er meerdere knappe groene Seiko’s! Succes!!

2 likes

Sowieso de Seiko als je een hoekige kast kunt waarderen:

  • magische wijzerplaat
  • 11mm dik met AR coated saffier
  • goeie lume, 100m WR
  • diashield coating

Iedereen hartelijk dank voor het meedenken en de vele mooie suggesties. Vandaag naar Culemborg geweest en daar een heerlijke NA gescoord.

3 likes

Foto!

NA topic komt er aan :slight_smile:

1 like

Waarom zou jij voor de Seiko kiezen?

dit zou hem worden wat mij betreft, iets boven budget maar veel value for money

2 likes

Ook ontzettend mooi inderdaad! Sowieso heeft Mido echt leuke en frisse modellen in de collectie

Vooropgesteld, mijn mening is ontzettend gekleurd; ik heb zelf enkel Japanse horloges. Hoe Japanners een ongekende drang hebben naar perfectie vind ik fascinerend. Dit geldt overigens niet alleen voor horloges maar ook voor auto’s, ICT, sushi enz.

Daarbij vind ik de sharp edged wijzerplaat erg fraai en ongeëvenaard en krijg ikzelf geen warme gevoelens van de overige genoemde opties!

1 like