Welke horlogeadvertentie heeft jou overtuigd?

Beste horlogeliefhebbers,

Vanmorgen zag ik de bijgaande advertentie van Seiko in het FD. Gewoonlijk ben ik in het algemeen niet zo vatbaar voor advertenties maar deze trok toch mijn aandacht gezien de mooie blauwe wijzerplaat en wil ik hem graag binnenkort eens om mijn pols gaan proberen.

Welke horlogeadvertentie heeft jullie overtuigd? Ik ben benieuwd :star_struck:

15 likes

overtuigd?
niet altijd, maar ik kijk er wel naar :ok_hand:
anders ben je geen horlogeliefhebber denk ik :thinking: :smiley:

1 like

Ik snap het wel, mooie advertentieđź’Ş
Horloge zelf weer mengelmoes van designs andere merken.

1 like

Ik weet het nog heel goed: ik had in 1992 een abonnement op Newsweek en TAG Heuer had een heleboel keer achter elkaar een advertentie op de achterpagina, met deze campagne. O.a. deze heeft me over de streep getrokken. Wat een gaaf merk en gave horloges! :star_struck: Toen wist ik dat ik een moest hebben! Het werden er uiteindelijk iets meer. :grin:
1992 PUBBLICITA' TAG HEUER OROLOGIO serie 2000 Automatic AYRTON SENNA EUR  9,99 - PicClick IT

15 likes

52 likes

Titel even verduidelijkt want ik werd op her verkeerde horlogebeen gezet.
Antwoord op je vraag: geen enkele. De meeste zij tenenkrommend slecht, rolbevestigend ik weet het, erg woke, maar gewoon waar en dekken zelden de lading. Deze advertentie is daarentegen zeer stijlvol :ok_hand:
Edit: de tv reclame van presage? :scream: :scream: :scream:

2 likes

Daarom zou ik graag een Tudor sub willen, ooit :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Me overtuigd hebben is niet helemaal correct, want dan zou ik het horloge gekocht hebben, maar me bijgebleven.

Een Rolex advertentie 25 jaar geleden met de tekst over de Sirius patrouille in Groenland.

2 likes

Mensen die dit zeggen zijn over het algemeen juist vatbaar zonder dat ze het merken.

Ik heb eigenlijk nooit een horloge gekozen op basis van zo’n advertentie als jij noemt. Alleen als hij ergens gefeatured was in een boek of video. Zo ben ik aan m’n Hamilton Intramatic chronograaf gekomen. En ja, dat is eigenlijk ook reclame.

1 like

Ik denk voor mij meer de slogan bij deze PP advertenties. Het overdragen van een horloge is toch iets wat prachtig is aan horloges. Mijn einddoel qua hobby is uiteindelijk mijn ultieme horloge over te dragen aan de volgende generatie.

12 likes

Die is leuk :grin:

Van welk jaar is die :sweat_smile:

1 like

Met 1 kind is dat nog te overzien, maar als je er 3 hebt of 4? :joy:

Vond deze altijd wel geinig gevonden :slight_smile:

29 likes

Harder werken :joy:

Geen idee, vond deze wel geinig. De Tudor sub is overigens gewoon een droom(horloge) voor mij

2 likes

De instagram reclame van de Rolex Submariner. Ik ben er meteen eentje gaan kopen bij de AD.

3 likes

Het was 2016 en ik bladerde door het horlogeboekje van een maatje, stond deze op de eindcover.

afbeelding

Toen is alles begonnen

15 likes

Vaker werken advertenties bij mij tegenovergesteld: “Dare to…” :rage:

Tellen Marktplaats advertenties ook mee?

3 likes