Was een hele tijd fan van IWC en hun advertenties…
nee die zijn van een andere orde
Ik wilde al enige tijd een speedmaster en deze reclame trok me destijds volledig over de streep
Ik heb m echt wel 10 keer gezien of zo
Deze is wel ontzettend goed gevonden en een antwoord op waarom je een horloge nodig hebt als je op je telefoon kunt kijken…
Lekker seksistisch. En met een volle baard scheer ik m’n ballen vaker dan m’n bakkes, dus het is ook nog knullig incorrect en niet meer van deze tijd. Laat dat nou net mijn indruk van IWC zijn.
Het is maar goed dat ik nooit reclames lees of kijk, want op basis van alle onzin over erfstukken, echte mannen, de maan en autoraces zou ik juist concluderen dat je geen horloge nodig hebt.
Omdat ze voor dinosauriërs zijn.
Dat doet Timex beter. Toch de enige leuke reclame in deze thread.
Timex for the win. Takes a lickin’ and keeps on tickin’.
Heerlijk,
Sinds onze minister van Justitie gezegd heeft dat het woke gebeuren slecht en zelfs gevaarlijk is heb ik een kentering gezien. Mensen snappen weer wat een grapje is of wat sarcasme
Idd, gejank altijd, Ik zou een IWC kopen alleen om hun advertenties
Mooi? Tja.
Echte kerels hoeven hun mannelijkheid niet op zo’n sneue manier te claimen.
Als je in de laatste 25 a 30 jaar vol op dat orgel bent gegaan ben je in mijn ogen zacht in het bolletje. Ik denk juist dat ze één of andere verlopen alcoholist van een marketingboer aan hebben genomen wiens laatste succesvolle campagne in 1981 was. De broer van Weinstein of zo.
Maar goed, ik zie dat er genoeg incels zijn om de handen er voor op elkaar te krijgen. Onze Minister van Justitie… Pffff. Zelden heb ik zo’n slechte zulke idiote dingen horen roepen. Een mooie oprisping van een tijd die gelukkig voorbij is zodra Gen X de oogjes dicht knijpt.
You wish.
Ik heb drie adblockers tegelijkertijd aan staan, en een “don’t care about cookies” extensie. Ik download alles wat ik kijk reclamevrij. Verder heb ik naast LinkedIn geen social media accounts, maar wel een tweede emailadres voor alle spam. Ik lees geen tijdschriften en kijk al sinds 2002 geen televisie meer in klassieke zin.
De enige keer dat ik nog een reclame zie is wanneer ik in een bioscoop zit. En ik zie het Billboard langs de A6 bij Almere nog wel eens.
Je zou het eens moeten proberen. Het is heerlijk.
IWC man hier ook.
Alle commercials zijn wel door één en de zelfde partij bedacht overduidelijk.
Ik heb ook een adblocker en kijk geen reguliere televisie sinds 2016. Geen social media op LinkedIn na en kom ook niet in de bioscoop.
Ik download niets.
Geen tijdschriften op quote na (alleen horloge advertenties)
Spam mailaccount
Ik rijd diesel auto’s
Ik vind plastic vorkjes en rietjes fijn
Ik kreeg een afvalcoach toegewezen door gemeente omdat ik niet goed genoeg mijn afval scheidde.
Potverdikkeme Fate, sfeerspons much? Een grapje, seksistisch of niet, lijkt niet echt aan je besteed te zijn, wel?
Ik kan me een Big Pilot advertentie herinneren ‘Een paar gram meer, staat alle mannen goed’. Waarschijnlijk van dezelfde alcoholistische Weinstein broer, dus mijn vraag wat je daarop aan te merken hebt?
De A6 langs Almere?? Brrrr, the horror! Het verklaart overigens wel voldoende, dank voor deze onderbouwing.
Ik rijd altijd maar een stukje om via A1-A27 om niet langs A6 Almere te hoeven