Hier coachen ze dan adhv boetes.
Je bent op de hoogte van diverse horloge reclames.
Je zit in dit topic je mening te geven over geplaatste reclame.
Een groot deel van YouTube filmpjes bevat (sluik) reclame.
Hoop artikelen zijn gesponsord op internet.
Elke willekeurige serie en/of film zit barstensvol reclame.
Op straat wordt je doodgegooid met reclame.
Succes in je reclame-vrije utopie.
Overal waar dat woord woke opduikt ontstaat conflict. Zie hierboven. Zullen we het hier gewoon over horloges hebben?
Soort van off topic, ik vind die reclame voor tweedehandse BMWâs nog altijd de allerbeste reclame ooit: een aantrekkelijke blonde jongedame die je wellustig aankijkt met daarbij de tekst: âyou know youâre not the first. But do you really care?â
Dat was Aston Martin toch?
Kan ook. Wat weet ik ervan. Ik rijd een ouwe volvo diesel met 350.000km op de klok. âI really donât care.â
100% waar !!
Laten we het over horlogeadvertenties hebben ipv zwakzinnig pseudo-intelligent holier then thou geneuzel !
Ik denk dat ik eerlijk kan zeggen dat ik gevoelig ben voor reclames. en ik denk dat iedereen met een Rolex dat ook is. Ik denk alleen dat het geen probleem is ! Zolang jij bewust bent van de invloed en je er goed onder voelt⊠lekker doen.
Persoonlijk is de hele Patek marketing bij mij goed gevallen en identificeer ik me daarom graag met het merk (al zijn het opa horloges he @JanHendrik )
BMW eerder, en die was echt van BMW.
Aston Martin was nep, zelfs met taalfout er in.
Snie waar, want die wellustige dame zit wel bij jou in die Volvo toch
Helaas, die tijd is geweest. Wel dagelijks een dametje van 2,5 en eentje van 7 maanden op de achterbank. En ik zou ze voor geen goud ruilen voor die ene uit de reclame. Sommige rollen mogen best bevestigd worden.
Die advertenties kun je niet omheen
Mooi toch.
Ik kan de reclampraat op de websites van Moser en Parmigiani Fleurier wel waarderen.
Dat mag allemaal hoor, maar waarom ben je er zo trots op? En waarom moeten we in 2022 nog klappen voor seksisme?
Deze:
Amateurs. Jullie zoeken allemaal reclameplaatjes die andere personen maken, terwijl je ook je eigen reclames kan maken. Ik help Rolex dan ook graag met hun reclame campagne.
Ps de foto is nog niet goedgekeurd voor de officiële Rolex campagne van 2023.
Omdat het geen seksisme is, maar gewoon een grap. Mits je de reclameâs nog bedoeld.
3-1 voor wie?
Kamer 103 bedoeld hij vast
Ik kampeert graag?