Welke horlogeadvertentie heeft jou overtuigd?

Jij vindt plastic vorkjes fijn? Jij bent wel de enige dan hoor. :kissing_heart:

2 likes

Het moet wel meer grappig dan seksistisch zijn om als grap te kunnen kwalificeren. Dit is gewoon opgewarmde ouwe troep uit de jaren '50.

3 likes

Na 37 jaar ervaring met vrouwen kan ik beamen dat de betreffende slogan hout snijdt en daarmee in mijn ogen zeker ook grappig is.
De jaren ‘50 is een nederlandse serie over geweest he. Weet je nog hoe die heette? “Toen was geluk heel gewoon.” :kissing_heart:

Het zal inderdaad de generatiekloof zijn.

Dit zijn idd oude reclames.
Ik vind hem grappig genoeg om als niet seksistisch te beschouwen.
En als het wel seksistisch is, zie ik er als nog geen probleem in. Er is niet een slachtoffer oid mee gemaakt in mijn ogen met zo’n reclame.

1 like

Uit oprechte interesse. Hoe oud ben je dan?

1 like

We worden het er niet over eens denk ik :slight_smile:

1 like

Hoeft ook niet gelukkig :wink:

1 like

De vele haattopics over Rolex op een forum. Toen wist ik, ik moet een Rolex hebben. En de rest is history.

3 likes

Nee, fucking snowflakes die zich gekwetst voelen namens een ander.

5 likes

Kijk. Dat zou een betere IWC reclame zijn.

Ik vond de door Georges Kern bekokstoofde Portofino campagne wel weer leuk.

Laten we niet vergeten dat horloges mode-accessoires zijn.

Oh jazeker wel. Je moet alleen even je best doen om een goeie te maken. Van die makkelijke en vaak smakeloze instappertjes die al een miljoen miljard keer in de kroeg voorbij zijn gekomen, tja, dat zijn geen witzen waar je mee thuis kunt komen.

Grote horloges zijn kut, laat me dat voorop stellen. En als ze dan nog zwaar zijn ook, dan wordt het heel erg kut. Maar dat laat onverlet dat het nog steeds überseksistische mannen-marketing is die wil suggereren dat mannen, hoe hobbezakkerig lelijk en vet ze er ook maar bij lopen, nog steeds god’s gave aan de vrouw zijn. Dat uiteraard terwijl dames van 35 al oud zijn, en laat ze in godsnaam geen gram boven de 50 kilo wegen. Heroin chic is weer terug, zeg maar.

Maar dat ze dan ook nog suggereren dat jij als soort van plus-size clochard met, weet ik veel, Rucanor slippers en drie dagen onverzorgde stoppels boven je bouwvakkers-decolleté, er goed uit gaat zien als je een tegelsteen om de pols klapt van 46mm en 15mm dik… Tja.

Mijn vrouw wordt er niet nat van in het broekje, zeg maar.

Hoezo? Jij rijdt niet met een zo hoog mogelijke snelheid langs Almere, als dat zo voorkomt? Ik stop er ook liever niet hoor. :slight_smile:

Dat is omdat ze me hier opgedrongen zijn. :slight_smile: En ja, wie ben ik dan om niet een duit in het zakje te doen?

Het is verbazingwekkend wat je met de juiste blockers allemaal kunt filteren. Wist je dat er een plugin bestaat die sponsorblocks uit Youtube video’s snijdt in real time?

Daar kom ik nooit. Hoe vulgair. Bah.

Je klinkt boos. Ik kan jou beter succes wensen.

Dat. Grappen blijven niet eeuwig grappig. Soms moet men een nieuwe verzinnen. Anders ben je gewoon die ouwe dronken gast die het niet meer snapt.

hqdefault

2 likes

Dit.

1 like

Ik identificeer mezelf als gele sneeuw (yel/low)

4 likes

Gekwetst? Nee hoor. Jij mag alle slechte grappen maken die je wilt. Maar dan denk ik bij mezelf “hee, daar heb je weer zo’n brallende neanderthaler waar ik geen zaken mee doe”. Dat ik niet met je mee lach betekent niet dat ik er verder emotie bij heb.

Ik zeg dit vaak, hoe kan ik zien of ik juist vatbaar ben?

Naar je horloge collectie kijken, even checken hoeveel merkkleding je hebt, koop je A merk boodschappen ??

Draag nu een Grand Seiko, kleding doorgaans H&M of equivalent, boodschappen bij de Dirk :anguished:

Niet jezelf teveel eer toe-eigenen FATC.

Ondanks dat ik me voor kan stellen dat jij jezelf ziet als het middelpunt van jouw universum, de God zelve, degene die alle wijsheid in pacht heeft, anderen hier graag op wijst en wiens mening de feiten zijn, doelt ‘Dit.’ op alle sneeuwvlokken in het algemeen.

4 likes

Ben je een mens met emoties? Dan wordt je beïnvloed door reclame.

3 likes