Welke horlogeadvertentie heeft jou overtuigd?

Antwoord is dus ja…

Je houdt van mooie dingen maar je probeert de ideale prijs/kwaliteit verhouding te vinden.
Maar welkom bij de club :smile:

:point_down:

Zijn jullie stiekem allemaal familie van Gerard Cox of zo, joh?

:rofl: :rofl:

Maar ik wens jullie een fijne dag verder in dit topic. Ik ga maar eens een rondje golfen. Enneh, @SwissToni, da’s geen generatiekloof hoor. Ik vond dat soort seksisme al jaren stompzinnig voordat jij en @Hollywoodted zelfs ook maar konden schijten.

4 likes

Ik ben altijd boos. Anders wordt m’n personeel lui, of nog erger; gaan ze misschien zelf nadenken.

4 likes

Eh, nee.

2 likes

Wat ben je toch geweldig!

4 likes

Ik schijt al wel vanaf m’n eerste dag hoor :wink:
Succes met golf. Lekker weertje voor.
Gemengde kleedkamers hoop ik wel.

Ik ben wel blij dat ik je unblocked heb… god al die irritatie zien is wel heel grappig hoor :joy:
En on-topic blijven te moeilijk

Boze boomers zien is tegenwoordig een advertentie op zichzelf waard

2 likes

Het is alleen dat mijn eerste dat 13 jaar eerder was. Helaas. M’n haar is weg, m’n middel te groot, en eigenlijk doet die IWC reclame pijn omdat ik donders goed weet dat het met een grammetje meer allemaal niet geiler wordt.

Kort dagje golfen, niet?

Natuurlijk. Ik ga geen “dagje” golfen. Als ik daar vier uur mee bezig ben heb ik het wel gehad. Zo spannend is het niet, maar het is een aanleiding om een wandelingetje te maken met een goeie kameraad.

Hangt ervan af: een grammetje van wat? :roll_eyes::partying_face:

1 like

Never mind, ik zal het niet uitleggen, maar deze reactie onderschrijft alles; een grap is niet aan je besteed.

Geniet van het heerlijke weer!

2 likes

Sexisme, rascisme, fascisme, … Allemaal dik OK in een grappige konttext!

2 likes

Wat mij betreft gaat er niks boven mooie productfoto’s. Mr_watchley op insta doet dat erg goed wat mij betreft.

Al die lulkoek verhaaltjes om een product heen, vatten mij nooit. Die quasi-intellectuele filmpjes van Theo&Harris moet ik bijvoorbeeld altijd van kotsen.

3 likes

Probeer het eens bij Elon Musk.

afbeelding

6 likes

Hij kreeg die slip bij een auto.

6 likes

… is altijd zum kotzen! :nauseated_face::face_vomiting:

1 like

3 likes