Welke horlogeadvertentie heeft jou overtuigd?

3 likes

De sponsoring in films is misschien ook wel overtuigend voor sommigen? Wel jammer dat 007 nooit voor een Speedmaster kiest :sweat_smile:

2 likes

:grin:

afbeelding

5 likes

Ik denk onbewust overtuigd… langzaam in mijn brein gekropen hahaha.

Het was niet omdat Djokovic er op stond (toch kan ik een goede tenniswedstrijd zeker waarderen), maar ik reed iedere dag langs een vergelijkbaar billboard wat hing op de kruising van de A4 naar de A13 richting Delft en Rotterdam. Volgens mij heeft het er een jaar lang gehangen. Pas toen de reclame weg was viel het me pas op en ben toen gaan kijken naar de SPB143.

3 likes

Begrijp ik wel. Als actieheld wil je wel dat je horloge tegen 'n spatje water kan. :ocean: :scream: :wink:

4 likes

Mooie horloges :star_struck:

Moet het een horlogeadvertentie zijn?

6 likes

6 likes

en het vervolg ;

13 likes

Geen enkele reklame heeft bij mij gewerkt, het werkt eerder averechts, toen bij James Bond een laserstraal de uit de seamaster kwam, ging die hier meteen in het blauwe gedeelte :grimacing:

1 like

Van welk jaar is die advertentie?

1 like

Een schrikkeljaar denk ik …

:crazy_face: :smiley:

( t was een geintje van iemand op een ander forum )

Zaterdag in het FD. Ik denk dan, zal die nu op voorraad zijn? Anders is adverteren niet zo zinvol :upside_down_face:

1 like

Nog een paar nieuwe advertenties :slight_smile:

1 like

Totdat je het bordje "exhibition only " zag

Nieuw boek van Schaap & Citroen aan het lezen, zie ik ineens een voor mij gepersonaliseerde advertentie staan.