Mido multifort tv big date .
Brons met oranje rubberband ![]()
Dit is mijn favoriet op rubber. Titanium zo licht je voelt hem niet ondanks zijn formaat. Rond de 800 euro.
En het allerbelangrijkste… De hond approves.
Oke die vertex is indd wel echt heel sexy. God ik had moeten weten dat als ik een post aanmaak ik keuze stress ga ervaren haha
Ik heb de tip tot me genomen volgende keer titel duidelijk maken met budget erin haha
Ik ben ook wel een S tier level van verstrooid
Tag Ik nog iemand die niet TS is ![]()
Te veel aan m’n hoofd zullen we maar zeggen
Maar het loopt wel beter zo met de prijs in de titel ![]()
Haha ja al ik de boven budget opties natuurlijk helemaal niet erg vind om te zien helpt het weinig voor nu! Echter zie ik wel een aantal opties die ik interessant vind! ![]()
![]()
Pas op met monteren dat de band met springbar niet doorschiet naar de bovenkant van de lug, want dan is je hele horloge verpest, die springbar maakt gehakt van t zilver
Ik weet er helaas alles van
De originele springbars van tudor zijn ook zo moker slecht in te drukken ![]()
Afplakken met tape hielp ook niet echt.
Gelukkig hier alles aan de achterkant. En dit horloge gaat nooit meer weg, is gekocht om 15 jaar met mijn vrouw te vieren
Idd sorry ik was hier ook schuldig aan. Maar ze doen het gewoon heel goed op rubber ![]()
geen probleem! ze doen het inderdaad goed op rubber! leuk om te zien. voor nu nog even buiten budget… maarr wellicht in de toekomst
Voor mij is dit een van de mooiste om op rubber te dragen. Maar ook mijn Astron en Seamaster staan op rubber.
Er is voor beide iets te zeggen, maar staal vind ik klassieker en rubber sportiever.
Ik heb een identieke band als “zomer-strap” voor mijn Aqua Terra aangeschaft. In veel kleuren verkrijgbaar en -ondanks het feit dat het natuurlijk lang niet zo mooi is als het originele rubber- erg blij mee. Ik wissel de bracelet, rubberen band en leren band af op dit horloge.
Deze leuke rubberen strap is te verkrijgen bij ome Alie en staat overal leuk op.
Staat hem goed Nick
heel mooi de Aqua Terra staat hoog op mijn lijstje alleen voor nu echt niet passend te maken in mijn budget maar ooit komt er nog wel een Aqua Terra in mijn bezit. ![]()