Welke horloges <€1500 komen mooi tot hun recht op rubber?

9 likes

Heb deze in het blauw, en wilde hem net posten. Erg fijn om te dragen en combineert echt goed met het rubber, ook een mooie micro-adjust clasp!

1 like

Draagt dat beter? Ik heb vanwege de natuurlijke rek van rubber nog nooit de behoefte aan adjust gehad

Méraud Bonaire draagt super op rubber.
Dit is bijgeleverd naast het staal.

Ik draag hem geregeld op een rubbertje van CW, een heerlijke band

De SPB213, al genoemd hierboven, op dezelfde band

3 likes

CW Trident wellicht een optie? Erg comfortabele rubberen band, hoogwaardige afwerking voor het geld en ruim binnen budget:

2 likes

Zo’n algemene vraag is bijna onmogelijk om te beantwoorden.

Mijn eerste gedachte ging naar de tissot prx of CW The Twelve. Ik hou van dit type horloges op rubber.

Welke rubberen band is nou echt top? Max 50 eu, er komt altijd stof op

Ik vind het wel een waardevolle toevoeging, rubber strak om de pols vind ik niet bijster comfortabel. Dus juist in de zomer met uitzettende polsomtrek is het echt super!

Dat is waar.
Hier op een Zealande rubber bandje. Deze bandjes tillen het draagcomfort van elk horloge naar een hoger niveau.

G shock :wink:.

Ik verbaas me dat de Oris Aquis Date nog niet is genoemd. Voor mij het állermooiste horloge wat ik ooit op rubber heb gehad (en het ruikt nog lekker ook!). Meer dan de stalen band + rubber heb je voor dit horloge niet nodig.

Verkrijgbaar in allerlei kleuren en maten.

3 likes

2 likes

Ik heb ook jaren een Aquis op rubber (en staal) gehad, maar die sluiting is wel echt dik en niet mega comfortabel.

Zit lekker he!

Dat dus! :joy:

1 like

Deze 41 mm Yema, gaat over 30 dagen naar het blauw😂

Ja sluiting is wel dik maar wel weer erg makkelijke micro adjust die er in verwerkt is. Het is ook altijd wat! :joy:

Tweedehands Formex Reef? Ben erg tevreden over de bijbehorende rubber strap, hoe mooi deze aansluit en het Formex quick-release mechanisme.

1 like