Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Als de varkens mooier zijn dan de vrouwen, weet je dat je in Brabant bent.

2 likes

Helemaal goed :+1:
Zo noem ik schoonmoeders ook wel eens moeders de vrouw :joy: , dat is een rotterdamse… :laughing:

@anon50762135EV : al het goede komt uit brabant.
Vraag maar aan Ramon :grin:

1 like

Was jij dat nou, @frenk? Leuke bikini, staat je goed!

Die zou ik zo zelf ook dragen in 36mm.

Één van de mooiste rolex dials.

2 likes

Even een crosspost, foto’s van de Teutonia II medium.









11 likes

Foto’s van zulke schoonheden kunnen niet genoeg gedeeld worden met ons!!! :+1::clap::+1:

2 likes

Deze, wou dat ik m zelf had…

4 likes

Mevrouw Klokkengek draagt sinds gisteren een mooie Rolex Date 15200. :slightly_smiling_face::+1:

Gekocht bij Juwelier Burger in Maastricht. Ik moet zeggen dat dat een zeer prettige ervaring was. Ondanks de grote drukte in de winkel werden wij met alle geduld en vriendelijkheid ontvangen en naar volle tevredenheid geholpen door Monique Burger. :+1:

Dit is de Rolex van Mevrouw Klokkengek:

En ik heb alvast een Day Date gepast, nu wij daar toch waren.:slightly_smiling_face:

En hier nog wat etalage foto’s:

Fijne avond! :+1::slightly_smiling_face:

20 likes

Whowww

1 like

Wat een voorraad, bizar…

Mooie DD!

1 like

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:299, topic:70233”]
DJ staat haar goed, maar vergeef het me als ik zeg dat die Sub, ook met ingekorte band, als een lul op een weduwnaar slaat. Zo schuin op het oog is de DJ mooier van maat.
[/quote]. Das nou het mooie, allebij 36mm van maat. Dus het is je vergeven.

Band is nog niet ingekort omdat ik hemzelf in het wknd draag.

Mooie aanwinst, en mooie plaatjes Harry @Klokkengek ! :ok_hand:t2:

2 likes

Erg mooie aanwinst.

1 like

Heel fraai

Bijzonder veel plezier ermee!,

Dank voor de informatie!,

1 like

Maar even het horloge van m’n vriendin plaatsen. Seiko.

5 likes

Momenteel geen vriendin, dus ik heb werkelijk geen idee welk horloge mijn toekomstige ex draagt.
Maar ik ken een echtpaar wat al ruim 50 jaar samen is. Hij vond het leuk om een mooi horloge voor zijn vrouw te kopen. En omdat het op dit forum vaak om de plaatjes gaat wil ik jullie deze foto niet onthouden. Gewoon omdat het zo’n mooi stel is.

11 likes

9 likes

DJ bedoel ik natuurlijk :lying_face:

Hahahaha… Zo zie je maar weer… Mijn hekel aan submariners strekt zich uit tot de kleinere modellen. In mijn hoofd zijn ze altijd lomp. :+1:

1 like

Brr. Wat een smakeloze kermis. Die damesversie, daar krijg ik milde tics van in het aangezicht, en de herenverzie heeft, onder andere door het gebrek aan een minuten-track een zeer goedkoop ogende dial.

Dat ze daar Patek Philippe op hebben gestempeld is mij een totaal raadsel. De lugs zijn wel mooi, dat dan wel weer.

1 like

Smaken verschillen. Dat is duidelijk. En eigenlijk ook wel zo leuk.