Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Tuurlijk wel. Jij bent een lekker behaard 108 kilo wegend poppetje met een Indiana Jones hoed op. :heart_eyes:

1 like

Hee, schatje.

giphy

Zie boven :point_up:

2 likes

Check. Het leven is net een puzzeltocht.

Maar ik zie het nog steeds niet.

2 likes

“De vrouwen” klink mij ook een beetje conservatief in de oren. Liever heb ik dan “jouw vrouw” (in de titel is dat hè). Heerlijk dat bezittelijke. “Mijn vrouw”, want dat is ze toch! Ik ben niet van het delen. Ook conservatief maar beter dan “mijn partner”, dat is raar. Dat kan ook zomaar iemand anders’ partner zijn. Ik ben ook ‘haar man’ hoop ik.

Maar euh, zolang de vrouwen zelf niet zeuren (pun intended), wie zijn wij dan om politiek correct hiermee om te gaan? Of moeten wij ze in bescherming nemen? Nah, de vrouwen die hier rondlopen hebben dat niet nodig denk ik.

Oh mijn vrouw? Zij draagt van alles door elkaar zoals een Omega Speedmaster Triple Date, Timex Waterbury, Seiko SNKL41 en een Ebel Sportwave. Soms pakt ze mijn Montblanc. Ze is een liefhebber hoor maar jullie moeten het zonder foto’s doen. Ik durf geen polsfoto’s te maken. Stel dat ze erachter komt dat ik als volwassene foto’s van mijn horloges op een forum plaats waar andere volwassen mannen en vrouwen deze bewonderen met een oooh of aaaf en soms een blegh… The horror!

5 likes

Titel was typisch brabants.
Maar voorruit dan maar , Fatc ook weer blij.

:roll_eyes:

4 likes

Misschien ‘partners’ er nog bij dan is hij helemaal het ‘mannetje’.

2 likes

Partners moet zeker ook , maar dan kunnen het ook 2 heren zijn.

Misschien toch maar Gender neutraal…
Nee sluiten dit Topic , en alle dames en heren samen in wat dragen we vandaag.

En is mijn spelling wel correct… (zucht) :neutral_face:

2 likes

Nee, maar daar is al een ander topic voor.

1 like

Als je moeder, zus, nicht etc. een leuk horloge draagt zou het ook hier gepost kunnen worden denk ik. En terwijl ik dit type zie ik dat de naam van het topic al gewijzigd is en deze reactie eigenlijk overbodig is. Oepsie.

3 likes

De dames bij mij op het werk zijn vrijwel allemaal onder de 50 en daar zie ik toch heel wat horloges. Dat wil zeggen als de armbanden niet in de weg zitten. En wat mij opviel was dat dat niet alleen van die kleine horloges waren. Zo droegen twee collega’s een vrij fors goudkleurig horloge van Michael Kors. Echte horlogemerken heb ik nog niet gezien, de modehorloges hebben de overhand. Esprit is erg populair.

Mijn ex droeg vooral Fossil, maar in die tijd droeg ik zelf alleen maar Swatch.

Mijn dochter is 12 en die heeft twee Swatches, een grote en een kleine. Ze vindt het maar raar dat ik meerdere horloges heb dus ik betwijfel of haar interesse ooit die kant op gaat.

En als we het dan over oudere mensen en horloges hebben: mijn moeder (81) vond blijkbaar ergens in een la nog de Seiko die ze mij heeft gegeven toen ik ging studeren. Ze heeft de stalen band eraf laten halen, leren ervoor in de plaats laten zetten en draagt hem nu zelf. Wellicht omdat ze (zo denken oudere mensen vaak) het erg zonde vond dat ik die niet meer draag terwijl ze er in 1984 toch 575 gulden voor heeft betaald…

Als ik het nu zie kan ik me nauwelijks voorstellen dat dat ooit een herenhorloge was:

1 like

5 likes

:roll_eyes:


Zeiknat van de condens. Ach, het is maar een Michael Kors. Geef volgende keer wel een duiker cadeau😂

3 likes

Ja Freekie, topic is toch wat de vrouw draagt.
Niet wat vind Freekie wat de vrouw moet dragen?

Nou dit draagt de vrouw😀

Ben trouwens ook een bar slechte fotograaf hoor😂

2 likes

Zolang je hem zelf maar niet hebt uitgekozen :sweat_smile:

Ze had de vrije keus.

En ze is meesterbloembindster, mischien verklaart dat iets😁

Maar zo op de foto is het idd niet heel best, in RL is het wel een zeer pluis horloge hoor

1 like

Dit vind ik qua dameshorloges echt de “golden” standaard. Elegant, bescheiden en klassiek.

1 like

giphy (1)

3 likes

Yes, of int roze… ik zou mijn vrouw er graag mee zien, maar ze kan doordeweeks niks dragen ivm werk. Dus voor die paar andere momenten verklaart ze me voor gek.

1 like

Je komt te weinig buiten Brabant, wij kennen de vrouwen ook, hoor. :grinning:

Toch bedankt. Dat voelt beter.

3 likes