Welke horloges dragen dames/meisjes/vrouwen?

Dat valt mee hoor! Ik heb een dochter van 18 die de tag Heuer van mijn vrouw draagt uit 1995. Ik gok op 26mm (1500 series).

Mijn vrouw draagt een Datejust van 26mm

Allebei hippe vogels die in de mode werken😄

3 likes

Al een tijdje deze stoere mini-Seamaster.
Nog steeds op zoek naar een mid-size, maar ik vrees dat die te fors wordt voor haar ranke polsjes…

4 likes

Hier de collectie. Kleine en elegante modellen voor een veel smallere pols dan de mijne

3 likes

Horloge zo beschadigd of lijkt het maar zo

Mijn vriendin deelt niet in de passie voor mooie horloges en besloot vorig jaar dat ze een Rosefield horloge voor haar verjaardag wilde (das zo’n fashion ding uit china waar ze dan 100 euro voor tellen), en ik, de liefhebbende vriend die ik ben, heb deze voor haar gekocht. (wel online want ik wil niet gezien worden dat ik zoiets afreken)

Maar nu komt de grap, morgen is ze weer jarig en toen ik een paar weken terug op Ali aan het rondneuzen was zag ik deze rosefield horloges voorbij komen, voor maar 4,50 per stuk. dus dit jaar krijgt ze de 3 kleuren die ze nog niet had :joy:

12 likes

Jep, wat vegen op de bezel.
Zo kocht ik hem.

Zonde zeg. Kan je geen andere bezel bestellen?

Ik denk dat dit óf onmogelijk is, óf meer kost dan ik voor het klokje heb betaald…
Ach, een Seamaster mag er wat doorleefd uitzien. :blush:

1 like

Aha. Ok. Staat haar goed

Grtn

Krijn

1 like

Ook even een aanvulling…mijn vrouw draagt bijna elke dag haar Datejust. Het eerste dure kado wat ik voor haar kocht toen we het financieel slecht hadden. Dit klinkt gek, maar ik vertelde haar dat al heb je een blouse aan van de Wibra een broek van 20 jaar oud…met de Datejust om je pols zul je je speciaal blijven voelen… inmiddels financieel alles weer op de rit. En haar/onze collectie uitgebreid met o.a een tag Heuer s.e.l. en een oysterdate .


Verleden week ook even de submariner gepast.

7 likes

Topictitel: ’ wat dragen vrouwen’
First thought: ’ liefst niks ’

Niks dus.
:v:️

3 likes

Mijn vrouw had ook de midsize maar uiteindelijk toch verkocht. Draagt nu een 34mm horloge.

Midsize op polsmaat kleinste stand :sunglasses:

5 likes

Nadat de Oris van mijn vrouw, terug is van een reparatie aan de sluiting.

image

5 likes

Niet goed gelukt zo te zien :thinking:

1 like

Band / sluiting zal moeten worden ingekort als…

Als jij de kredietruimte of het geld hebt om een DJ te kopen heb je het financieel misschien minder goed dan gepland, maar zeker niet slecht.

Ik nodig je uit om dat verhaal over je speciaal voelen aan mijn moeder af te steken, dan kun je gaan zitten voor zedenpreken van uren lang over de oorlog, de jaren 50, de ramp en de jaren 60. PB maar als je een adresje moet hebben.

Dat gezegd hebbende: Een DJ is altijd goed :+1: :+1: Verzilveren is altijd een optie, dus risico’s nam je er niet mee, voor als de kaas ooit op zou raken.

DJ staat haar goed, maar vergeef het me als ik zeg dat die Sub, ook met ingekorte band, als een lul op een weduwnaar slaat. Zo schuin op het oog is de DJ mooier van maat.

2 likes

Die 34mm maat staat prima zo. Ik had bij mijn vriendinnetjes doorgaans wat minder om van te houden. Die moesten echt een kleiner horloge om voor de juiste verhoudingen. Aan de andere kant, een vriendinnetje van mij heeft een 36mm Explorer. En dat is een 58 kilo wegend poppetje. Staat lekker stoer en robuust. :sunglasses:

Hoewel het er toch een beetje uitziet alsof ze het horloge van manlief heeft geleend. :roll_eyes:

1 like

:joy:

Ik weet niet of het echt een reden is om in de lach te schieten, maar ik schoot wel in de lach.

1 like

Kan iemand de topictitel even aanpassen naar “Welke horloges dragen dames / vrouwen” of zoiets? Ik wil het al een tijd doen, maar vind het in andermans topic onbeleefd.

Ik weet niet welke vrouwen we bedoelen met “De Vrouwen”. Het voelt nog steeds… Eh, ja, hoe voelt dat, dames?

Het valt mij ook op dat wij zo niet over de heren praten op dit forum. Het voelt nog steeds raar, dit topic.

Nu lopen hier allemaal geile poppetjes rond met baarden van zo’n 80 a 90 kilo, en of je dan met een DJ weg komt hangt ook sterk van je lengte en de vorm van de pols af.

Iemand, m/v, van 1,45m die 58 kilo weegt is heel wat anders dan Adrien Brody in The Pianist.

Hoi.

5 likes