Welke horloges gaan uit jouw collectie in 2021

Voor mij zal het na de komst van de SPB143J1, ondanks dat ik moeilijk afscheid kan nemen, wellicht een duikhorloge zijn. Welke? Dat weet ik nog niet

3 likes

Raketa copernicus

3 likes

Thanks, we horen het wel als er meer duidelijkheid is.

Edit: Ooit was er trouwens eenzelfde topic, werd verwijderd omdat er verkapt werd verkocht…

9 likes


Deze staat reeds TR in het blauw deel verder zal de collectie niet veel veranderen dit jaar

1 like

Over de turtle ben ik al een tijdje aan het twijfelen samen met de vostok ‘scuba dude’ gmt. Mss dit jaar als er een mooie witte zomer duiker voor in de plaats komt (orient saturation diver, ligure tartaruga of andere met witte plaat).

Ik twijfel over deze 4 :grin:

8 likes

Dit is geen blijver. Hij vult de ruimte tot ik een doxa of gs ofzo kan betalen. Hij blijft overigens nog wel even, harstikke leuk ding.

9 likes

Uit eigenbelang adviseer ik je de superocean in het blauwe gedeelte te plaatsen😉

2 likes

Dat is niet de bedoeling.

Mocht het zo zijn dan mag het dicht. @Jur gaarne beoordelen

Denk dat deze 2 weg mogen en zijn er in een paar maanden heel wat uit gegaan en moet er 1 voor terug komen.

3 likes

Twijfel over deze

12 likes

Fijn topic. :ok_hand:

Kun je alvast voorselecteren voordat ze in het blauw staan :rofl:

12 likes

Kunnen we hier ook onze wensen posten, brengen we wens en aanbod bij elkaar🤣

4 likes


Dit duo als mijn Skydweller er is met een paar weken :sunglasses::+1:

6 likes

Een van deze twee. Ik kom er alleen niet uit welke. :see_no_evil:

18 likes

Deze eruit:

4 likes

Twee toppers alleszins. Het hangt er vanaf wat je nog in de collectie hebt.

1 like

Die past je niet :wink: is een 44mm

1 like

Iets met een zwarte plaat, een blauwe Alpinist en een GS Selfdater (zilveren dial).

Zilver, champagne en wit vind ik teveel dus eentje moet vertrekken en de selfdater blijft.

@JPM Ik lees dit al een paar keer en vraag me steeds af: hoe weet je de termijn?
Is dat een sterke wens, een hoop of is er al een onderweg?

(Sorry voor mijn brutale vraag, ík ben heel erg nieuwsgierig)

On topic: leuk draadje om beetje te peilen en om te kijken of er nog redenen zijn om toch géén afscheid te nemen van een horloge.

Ik wil misschien deze laten gaan, om een plekje vrij te maken op de winder.afbeelding|375x500

1 like