Dat is een belofte. En daarnaast ook een vurige wens.
Die presage
Die tuna is vet!
Het doel van 2021 is mijn bescheiden collectie volledig te downgraden, of noem het zoals je wil, naar allemaal quartz varianten.
- De Tissot kan ik praktisch 1 op 1 vervangen door een couturier quartz
- De SARB kan door een SUR311P1
- De snkl zal niet 1 op 1 vervangen worden
- De snzg zal ik door een Hamilton khaki field vervangen
En hier zal nog een Dan Henry 1962 aan toegevoegd worden.
Thx. Dit is de laatste Tuna uitvoering SBBN045 Japanse versie.
Dan zal ik wel bemiddelen voor een kleine vergoeding. Of ben ik dan handelaar
Ben bang dat dit topic er niet lang zal zijn
Heel mooi vooruitzicht. Welke kleur wordt het?
Blauw is ook een wens van mij, al zal zwart een meer bereikbare versie zijn dit jaar…
Nog even geduld dus, ik weet zeker dat er met mij een hoop anderen uitkijken naar jouw volgende NA-topic
Een blauwe!
Daar hecht ik bij sommige geen waarde meer aan
Vet!
Namen Hennie! Laten we open kaart spelen vanavond.
Waarschijnlijk de witte Sinn 104 st en de Seiko Turtle Pepsi J versie.
Over de Turtle ben ik er nog niet uit. Want bij die van mij is alles perfect uitgelijnd.
En laten we eerlijk wezen…dat kom je niet vaak tegen bij een Seiko in deze prijscategorie!
Een zwarte Sinn 104, ik zou graag willen ruilen met een witte 104
Daarnaast een hele berg Seiko’s! En veel vintage. Leuke bijzonder horloges maar draagtijd krijgen ze niet en ze lopen alleen maar stof te happen…
Zonde en ik maak er liever iemand anders blij meeNa nog nooit iets verkocht te hebben vorig jaar de SD43 verkocht. Geeft wel rust, hoef ik me niet schuldig te voelen als ik het niet draag. Daarnaast met mezelf afgesproken 1x per maand te wisselen en niet alleen maar naar de kluis te rijden als ik wat nieuws heb gekocht.
Deze gaat eruit.
Draag hem niet, hij is te klein en fragiel in vergelijking met de moderne rolexen die ik verder heb. Enige wat mij tegenhoudt is dat mijn jong overleden oom deze 3 register had willen kopen, maar omdat deze niet leverbaar was, de 2 register dus maar kocht. Mijn pa had hetzelfde met de speedmaster pro, kon destijds naar huis met een Mark II, dus ik kocht later de Moonwatch. Legde het voor aan m’n pa maar die is daarin wat minder sentimenteel, waar jij je goed bij voelt. Dus.
Van de andere horloges staat deze ook op de nominatie. In vergelijking met de anderen draag ik deze nauwelijks meer.
Moet er wel wat leuks voor terugkomen. Denk nu aan een zwarte Daytona. Eerst die maar eens zien te krijgen.
Noooooo! wat komt er voor terug? Stel me even gerust wil je.