Welke horloges gaan uit jouw collectie in 2021

Ik wil gewoon een groen bolletje zien. Beetje mijn ego strelen.

3 likes

Stuur me maar een bericht als de Chronomaster eruit gaat :wink:

Ik kan niet uitsluiten dat ik dit jaar de knop doorhak om de twee blauwe en misschien de zwarte te laten gaan… De full lume is briljant (pun intended :grin:) en gaat nooit weg!

4 likes

Deze gaat zeeeeer snel in het blauwe gedeelte voor een zacht prijsje.

9 likes

Oej? :hushed:

1 like

?

1 like

Belangstelling genoeg. :joy::+1:t3:

2 likes

:flushed:

Hoeveel groene bolletjes heb je inmiddels? Vijf? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vorig jaar heb ik al flink uitgedund. Er is een Tag Heuer 980.013 uitgegaan en een Gruen 510.

Dit jaar staan er een aantal koopjes op de planning, dus eens kijken wat jullie allemaal dit jaar weg willen doen. Weet ik of er nog wat leukers in de pijplijn zit of dat ik nu al moet toeslaan als ik iets zie :grimacing:


snaf09p1

2 likes

Grappig, bij mij gaat er in 2021 uit wat jij erin wilt hebben :innocent: Klinkt best ranzig als je het niet in perspectief leest :joy:

2 likes

Lief dat je alvast aan me denkt! Ik kijk uit naar je appje :heart_eyes:

1 like

Die heb je net :crazy_face:

Misschien toch de Alpinist Glacier SPB199J weg…

Heb namelijk de afgelopen dagen de Uemura / Captain Willard SPB153 non stop in mijn kopf zitten. Lastige keuzes…


5 likes

Doen! De willard vind ik mooier ogen (meer cachet) :innocent:

Dat is geen garantie voor succes…

Ik wil hem wel ruilen tegen de Alpinist :yum:

Maar die heb je nog maar net? :nerd_face:

2 likes

Ik heb er inmiddels wel een aantal binnengekregen ja. Ik wist niet dat er zoveel animo voor zou zijn. :sweat_smile:

Maar hij staat nog niet te koop hoor. Of ik moet opeens fondsen nodig hebben voor een two-tone Tudor Prince die nog staat te lonken. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like