Welke horloges gaan uit jouw collectie in 2021


In de loop van dit jaar zal de Pellikaan plaats moeten maken, eigenlijk omdat er al te veel keuze is en de doos vol is (of toch een grotere doos)

1 like

Ik ben wel tevreden. Ik vind soms 4 polerouters teveel van het goede… maar ik wil er ook niet vanaf…

Ben op het moment erg tevreden met mijn 2 King Seiko, en Sarb 033.

Submariner blijft ook :thinking:

Ik zou Sarb033 eigenlijk willen/kunnen upgraden naar een GS. Of de polerouters in de kluis laten…meer plek in de horlogedoos voor NAs :zipper_mouth_face:

Als er 2 kans maken om te gaan zijn dat deze 2.

4 likes

Ik ben er nog niet uit of de turtle en blijver is :thinking: morgen komt er een nieuwe strap binnen een dat kan ook zomaar de wind doen draaien :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat ik dit jaar deze maar eens ga verkopen.

Hier wat achtergrond.

En hier als je al in de markt bent.

https://m.ebay.nl/itm/HUBLOT-MDM-Service-watch-/284024742398

Lijkt me een prima plan. :sunglasses:

4 likes

Poehh, nou succes dan maar, lijkt me een hele moeilijke keus

Nog geen uitgemaakte zaak, maar misschien wel de rechter. Net wat te veel overlap met de GO denk ik af en toe, maar op andere momenten ben ik er toch weer erg blij mee.

4 likes

Ik dacht even de linker. Was mijn bankrekening al aan het plunderen :joy:

Staat hoog op het lijstje. Maar eigenlijk pas voor over een paar jaar :slight_smile:

1 like

Eigenlijk alles in deze doos, 8x Seiko
Automatisch,
Kinetic direct drive
Kinetic autorelay perpetual
en quartz

Wil wat minder voor wat meer.
Heb nog wat Meistersingerwensen en horloges krijgen geen draagtijd meer

1 like

Zoals sommige al gezien hadden in het blauw. Heel tof horloge maar door de omvang van het horloge, en andere in de doos is deze nagenoeg niet gedragen in de laatste 7 maanden

1 like

En om wat meer variatie aan te brengen in de Meistersingers, mag deze Salthora ook weg


voor een Salthora Meta X in blauw of groen.
Wegens de te grote ‘overlap’ met mijn zwarte Pangaea heb ik hem nog nooit gedragen. Beter dus maar een Meistersinger die ik wel draag🙂

Dat ruilen voor een zwarte heeft een tijdje geleden door mijn hoofd gespookt.
Maar hij komt tzt in het blauwe gedeelte te staan want ik ga voor een pvd zwarte Squale 1521.

De Oris Propilot day date en de Mülle Glashütte terrasport 1 deze week verkocht via het forum. Budget vrij gemaakt voor de Tag Heuer Aquaracer.


2 likes

Bij mij heeft de vintage skindiver het spookhuis verlaten…

2 likes

Deze


Nu 6maanden in bezit. Bijna niet gedragen en toch wat minipuntjes erop :grimacing: :joy:

9 likes

Misschien deze, maar dan moet er nog wat uit als er een Pepsi moet komen.

5 likes

Ik mis er 1​:joy::rofl:

Die blijft inmiddels.

1 like

Tijdje geleden niet gedacht maar deze gaan er binnenkort een keertje uit. Ben op zoek naar iets nieuws. Wil toe naar een kleine maar gevarieerde collectie.

4 likes

3 likes

Komt er een nieuwe?