Welke horloges gaan uit jouw collectie in 2021

Die Citizen ben je zo kwijt, is nu veel hype voor :sweat_smile:

1 like

Klopt helemaal. Hier ook enkel quartz over met net hetzelfde gevoel. Quartz is ook een verrijking geweest voor de horlogeindustrie met tal van voordelen. Niet dat ik anti automaten ben voor alle duidelijkheid.

1 like




Deze gaan als eerste de kistje verlaten. :zzz: :zzz:

1 like

Staan beide op mijn aankooplijst.

:zipper_mouth_face:

13 likes

Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik vond het ook lastig, vooral bij horloges met datum functie. Mijn keuze was toen om de collectie te verkleinen, zodat de horloges meer draagtijd krijgen. In combinatie met een winder was dat luxe probleem ook weer getackeld. Ik vind het instellen van de juiste datum nu ook wel weer leuk, dus zou dat wel missen met quartz only. :upside_down_face:

Ach ja, zo is er weer voor alles wat te vinden. Mooi wel zo’n hobby :wink:
Succes met jouw wissels!

1 like

Reeds vertrokken


Sicura Worldtimer


Invicta 1953


Seiko SKX007 Mod

Gaan er nog uit


Seiko SBDC003 Blumo


Omega Constellation C-Shape

7 likes

Mezelf kennende zal meer dan de helft van m’n huidige horloges weer verkocht worden, want er zal vast weer heel veel moois op m’n pad komen.

Wat sws weg gaat: Speedy pro, zodra de Snoopy wordt geleverd, en de IWC Pilot Spitfire, omdat ik deze ga vervangen door een Rolex.

1 like

Die chronomaster is schitterend! Weg met de GS!

1 like

Dat lijkt mij inderdaad ook een lastige keuze.

1 like

:rofl:

Haha, je hebt nog gelijk ook. Dacht dat het een 42mm was.

Graag PB tzt

1 like

Hij lukt al een tijdje niet. Ik had een koper voor de Citizen maar die haakte af en nu twijfel ik meer dan ooit welke moet blijven.

Nee sorry, ik zag de cijfers op de plaat en leek alsof ze door een 6 jarig kind waren ingekleurd. Grappig om te zien hoe veel scherper de bedrukkingen zijn tegenwoordig.

1 like

A zo. Tja. Vintage tritium, uit die tijd wordt zo na een jaar of 50!

Precies! Kom maar doorrr :blush:

Makkelijk! De GS eruit :nerd_face:

Zoals elk jaar gaat er niets uit. Soms denk ik wel eens: deze of gene zal ik eens te koop zetten. Onlangs dacht ik nog de Panerai in het blauw te gooien.

Dan doe ik het horloge in kwestie nog eens aan en merk ik meteen weer waarom ik het gekocht heb.

2 likes

De blauwe, want teveel sunburst naar mijn zin:

en de witte als head only. Die heb ik voor de band gekocht.

2 likes