Welke horloges mee te nemen op vakantie…

2 likes

Nice! Heb alleen geen BB58 :wink:

1 like

Oooh my bad, verkeerde topic! :joy:

1 like

Ik neem in elk geval de Speedmaster Pro mee, kunnen ze die thuis niet stelen als de inbreker weer langs mocht komen. :roll_eyes: :sweat_smile:

En de SKX 009J, met prachtig verkleurde bezel inlay inmiddels. De vintage Memovox gaat voor alle zekerheid ook maar mee; had die vorig jaar in Toscane ook mee voor 's avonds aan het diner. Moet trouwens nog wel eerst iets boeken; heb nog 4 weken open staan en nog geen concrete plannen. :grin:

2 likes

Ik zou gaan voor Tank, G-Shock en Explorer.

Ik heb zelf mee, DJII, Tank, BB58 en Casioak.

Lekker dan. Daar is het nog heter. :sweat: :sweat_smile:

Dacht dat valancia iets oudere jongvolwassenen was. Waar Mallorca ~16/17/18/19 vergelijkbaar met het begin van de Costa Brava, dacht ik valancia 20+.
Veel clubs in Valencia waren dan ook 21+

Kan goed dat dit veranderd is hoor, maar enige tijd geleden zou ik het niet prettig gevonden hebben als mijn kind dan al haar Valencia ging (figuurlijk dan. Heb geen kinderen maar veel te veel huisdieren :rofl:).

Hoe Goor en achterlijk Arenal ook was (wat wil je ook met veel kinderen onder de 19), het was wel veilig. Valencia was gemixter. Beschaafde delen maar ook behoorlijk obscure met erg vergiftigde drugs.

1 like

3 likes

Meenemen is ook risico.
Ik zeg DNK

Ik heb dit setje mee naar Frankrijk, de oranje is de beater!

2 likes

Best wel veel horloges. Moet een lange vakantie zijn denk ik dan.

2 likes

Ik neem eigenlijk altijd mijn SMP of mijn SKX mee op vakantie.
In jouw geval zou ik dus de Explorer of de G-Shock doen.

1 like

2 weken, er is hier de vrijheid om elke dag een andere te dragen naast het zwembad horloge. :+1:t2:

2 likes

Heul veul toolwatch :ok_hand: heb m’n Speedmaster serieus overwogen gezien z’n WR en de nieuwe nato strap. Normaliter ben ik absoluut geen fan van nato maar die van PhenomeNato is lekker om de pols.

1 like

Niet echt op vakantie, maar op mijn aankomende werk trip neem ik deze mee:

• De Maen als dress watch tijdens de werkuren
  • De Oris als sportief after-hours horloge
  • De Serica met de GMT bezel om af te stemmen met het thuisfront :yum:

Een echte GMT zou wel handig zijn, maar heb die net verkocht :woozy_face: