Welke horloges vinden wij allen mooi?

Helaas…‘hommages’ :tired_face: vinden wij niet allen mooi.

2 likes

Utopie

Deze wordt behoorlijk geliked…

13 likes

Yup…en terecht. Een schoonheid wat mij betreft :ok_hand:

1 like

Prachtige Omega’s! Vooral de eerste is fantastisch. Uit welk jaar komen ze?

2 likes

Neeeeeeeeeeeee :laughing: echt niet

1 like

Natuurlijk; dat zijn vooral degene die goed op tijd lopen!

1 like

Dat is geen kandidaat die wij allen mooi vinden hoor. Daar is in het andere topic al duidelijk geworden dat velen dit niet mooi vinden, waaronder ik zelf ook.

En van alles wat er hier nu voorbij is gekomen vind ik maar bar weinig echt mooi. En er is geen horloge te vinden wat wij allen mooi zullen vinden. En dat is maar goed ook want anders had men aan enkele kijkdoos genoeg als etalage.

Dus de vraag is nogal onzinnig m.i. omdat dit niet beantwoord kan worden.
Het gaat er toch om wat jij mooi vindt…

1 like

Zo is het: gewoon de afbeeldingen met de meeste likes zoeken en je weet wat ‘wij’ de mooiste horloges vinden.

Uit eigen ervaring kan ik dan stellen dat mn Nomos Club, Junghans Chronoscope en de Legend Diver populair zijn.

1 like


Ik krijg alleen maar positieve reactie’s

2 likes

Mijn beste,

Dank voor je reactie!!
In volgorde van foto’s zijn de jaartallen:
1950
1947
1958

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Nee
Nee
Nee
Aww, hell no!
Nee
Ja!
Hangt van de versie af
Neuh dank u
Nope
Nja, toch maar niet
Yup
Yup
Aww hell no! Yuck
:face_vomiting:
Nee
Niet echt, nee
Fuck nee, voor geen goud
Alleen de jaren vijftig versie. Genta? :face_vomiting:
Nee
Ja
Geen idee
Sommige versies.

:grinning:

Kortom: iedereen is onhaalbaar.

2 likes

Liefde op het eerste gezicht

5 likes

Ik denk dat zo’n vraag door adepten zoals wij niet beantwoord kan worden :stuck_out_tongue:

Wat de meeste mensen mooi vinden? Kijk maar naar wat OOZOO, Gc, Daniel Wellington en Fossil uitbrengen om te zien wat in het algemeen mooi gevonden wordt.

Ik denk dat wat “wij” mooi vinden door niet-liefhebbers vooral als rariteiten wordt gezien. Met uitzondering van Rolex eventueel, want dat wordt door de leek gezien als “beste horloge ter wereld”. Samen met Cartier misschien.

Bottom Line; de vraag wat de meeste mensen mooi vinden moet je niet aan ons stellen :wink:

Schitterend! Maar ziet de gemiddelde persoon hier niet gewoon een “oud klokkie” in?

Ik zie de waarde en de historie, en jij vanzelfsprekend ook. Maar toen ik mijn vintage Seamaster liet servicen vroeg zelfs mijn vrouw of ik niet beter een nieuwe kon kopen :roll_eyes:

4 likes

Edit

Een poll zou klaarheid kunnen schappen in welk horloge het meest aanvaard is op horlogeforum. Maar of die info dan ook weer nuttig is… :slight_smile: Zo zag ik mijn PR 516 en Oris 65 opduiken. Langs de ene kant een leuke bevestiging maar langs de andere kant kan dit ook betekenen dat ik slechts een ‘gemiddelde’ smaak heb… :smile:

Als ik een horloge aanschaf is er toch maar 1 die dat horloge mooi moet vinden…

1 like

Het is idd leuk als anderen je horloges leuk vinden, maar is dat niet zo: C’est la vie.

Dat gezegd hebbende vindt volgens mij bijna heel HF de rolex explorer mooi.

1 like

Mee eens, maar dat was toch niet de vraagstelling in dit topic? :wink: