Ik vind de nieuwe King Seiko Vanac serie erg geslaagd, maar twijfel nogal welke ik zou kiezen. De purple en bruine zijn wel het meest in de retro Vanac stijl, maar de blauwe is wat couranter.
Welke vind jij de leukste ?
Je mist er één in je keuzelijst. Vooralsnog dan die Astral blue, hoewel de afwezigheid van het kenmerkende facetglas wel een enorme gemiste kans is bij deze herlancering.
Buiten de ‘geen van allen’ optie zie ik zes opties in de keuzelijst, versus vijf afbeeldingen.
Edit: oh wacht, die andere is een CW. Ja, die kennen we wel. Wordt hem niet.
Dat. Paars erg cool maar erg uitgesproken. Bruin is ook funky, én erg mooi, en ik denk beter draagbaar/te combineren dan de paarse. Die krijgt mijn stem!
De catalogusfoto’s doen geen recht aan deze modellen. Babyblauw van de Boutique versie “Tokyo Brilliant Sunlight” heeft mijn voorkeur, maar niet in dit rijtje foto’s.
Ook deze platen doen hem geen recht. De buitenste sector heeft de kleur van mijn ogen, dus daarmee scoren ze wel goed om op de longlist van mijn GADA te komen. Ik vind het een heel fraai horloge. Een kanshebber om zelf te willen hebben? Dat denk ik niet.
Volgens de huidige stand, behoort de purple/gouden SLA083 met 16% tot de middengroep. Ik neig momenteel naar dat model. Veiligheidshalve dacht ik voor de blauwe te gaan, maar bij Vanac hoort toch een wat funk’ier kleurtje. Eens zien waar ik die voor een redelijke prijs kan kopen.