Welke klapper in 2024?

Stilstaan is voor een flipperaar achteruit gaan, mijn drijfveren voor 2024 zijn wat meer rust in het aankoopgedrag, vooralsnog weinig plannen. Enige zekerheid is de 0d1074229b229c4813c2c6f7141115f4efc6d75c_2_666x1000
Wellicht wat meer snuffelen aan een Panerai

of een Jaeger-LeCoultre

naast de Omega Planet Ocean.
Minder tegelijk, maar wel een stapje beter/anders.

30 likes

Ik hoop op 1 of 2 impulsaankopen hier op het forum. Geen echte wensen deze keer. Dat is al eens anders geweest op het eind van het jaar.
Dan moet deze tangente er dit jaar nog wel komen.

19 likes

Ik zou toch echt heel graag een van deze twee japanse klappers willen, de GS sbga407 of de sbga413. Welke het wordt zal een beetje aan het horlogebudget liggen :grimacing:

Of toch een Cartier santos galbee? :thinking:

25 likes

Al maanden aan t twijfelen en het kan volgend jaar zomaar gebeuren

24 likes

Foto @ Monochrome.

Deze hoop ik.
Verder niet zoveel.

35 likes

Ik weet niet of het gaat lukken, maar is voorlopig voor 2024 het doel, de Staudt guilloche chronograaf

36 likes

Naast deze op staal, die er bij mij natuurlijk ook sowieso komt:

Hoop ik voor een niet te gekke prijs, deze te pakken te krijgen:

image

13 likes

Omdat ik toch zeker minimaal 3 jaar achterloop op de mode, iets groens, voor nu:

Of ik verpats de hele ratsemedee en ga, met wat opgeld, voor deze bij @vierport en log uit bij HF :lying_face:

27 likes

Ik doe mss mee. Ook door Benzinger gedaan.

En is ook t enigste wat eigenlijk op de planning staat voor 2024

En anders is er nog altijd de non guilloche wijzerplaat.

14 likes

Ik kan me nog eens een Hanhart 417 voorstellen, maar verder heb ik nog maar één doel in m’n achterhoofd, en dat is om ooit een Breguet 5157 toe te voegen. Ik geef mezelf daar tien jaar voor.

Verder vind ik het wel best zo.

17 likes

Plaatje voor de sfeer

21 likes

Als er echt maar Ă©Ă©n klapper zou komen volgend jaar, dan dit model (welke kleur wijzerplaat zou dan in het echt bepaald moeten worden). Vermoedelijk gaat het echter niet gebeuren nog in 2024.

22 likes

Ik hoop in 2024 voor Goud te kunnen gaan…

Wie weet :sweat_smile:

18 likes

Deze heeft mij positief verrast, 3 weken geleden gepast. Mooie 45mm en frisse kleur.
Volgende week nog een keer kijken.

27 likes

3 likes

Vanwege een jubileum zoek ik iin 2024 ets “dresserigs” evt. met blauwe lume, quartz of no date automaat.

Zoiets als onderstaand plaatje qua design - fototje van medeforumlid uit andere draad - maar dan goeiekoper, denk ander merk dus en geen datum + cyclops (denk aan € 2000 max.). Ik zal tzt wel een topique aanmaken…

22 likes

Eigenlijk geen specifiek iets op mijn wensenlijstje die ik niet heb. :face_with_hand_over_mouth: Op dit moment ben ik best content zo.

Deze…

35 likes

Deze hoop ik (ik weet het ijdele hoop maar toch)

30 likes

Maar een dergelijke Seamaster is toch heel gemakkelijk ruim onder de 2000 piek te vinden?

4 likes