Zelf zou ik het nog niet weten. Ik heb wel wat dingen in het vizier, o.a. een groene OP, eventueel een Tiger eye terug en twee toffe Cartiers, maar we gaan wel zien wat er op mijn pad komt.
Ik ben niet iemand die heel lang naar een specifiek doel toewerkt.
Ik hoef niet direct een klapper erbij, ik wil gaan voor een Grand Seiko SBGX265. Dat is de blauwe 9F quartz in 37mm. Dit jaar naast gegrepen/voorrang gegeven aan andere horloges. Zonde en blijven hangen in mijn horlogegedachten, want hij past zo mooi in mijn collectie.
Als ie weer een keertje voorbijkomt in de verkoophoek op HF is sla ik toe in 2024
De Squale HFLE2024 is een zekerheidje. Zag het per toeval voorbij komen dat 96/100 nog beschikbaar was. Had zo moeten zijn, m’n dochter is 9 juni jarig
Daarnaast komt er aankomend jaar nog een klapper bij. Ik twijfel tussen een 124060, 116610/126610 of een 124270. Maar goed, niets is zo wispelturig als een horloge fanaat
Geen idee. Ergens denk ik weer aan een coke 16710. Een Anderzijds wil ik al jaren een 16013 met blauwe plaat, of een 16570. 224270 sla ik ook niet af. De 14270 beviel me goed, maar misschien net te klein.
Misschien als de juiste GS voorbij komt dat dat een optie is. Zwarte plaat, springdrive, zonder power reserve en 44 of 62 gs kast.
Ik merk dat ik nauwelijks meer echt flipper, dus bij bovenstaande weet ik dat t wrs. het enige duurdere horloge is dat ik koop tenzij ik afgeleid raak door ander spul.
In mijn hoofd genoeg plannen voor de horloges in 2024, hopelijk kan de portemonnee het bijhouden
Denk dat er een vierkante moet komen uit mijn geboortejaar, blijft toch een wens. Verder vintage wensen genoeg.