Dat is hij ook! Alleen als ik er naar kijk, krijg ik op een of andere inverklaarbare manier een Jamaica gevoel .
Dacht even dat dit een achterhoek limited edition was🤣
Ik moet je hierin ook nog eens helemaal gelijk geven! Gewoon de Opaco variant
Ik weet zeker dat er in 2024 weer een mooie Fortis bij komt!
Hoeft natuurlijk niet, maar ik begrijp hieruit dat jij het nu ook hebt .
OK. Beter nog er een een no date versie (plaatje uit No date watches only - 70 van junior )
Wel vintage zo te zien. Grand Seiko heeft er ook een paar nieuw maar dan kom je al gauw aan minimaal € 5000).
Christoper Ward heeft een paar nieuwe no date 36 mm modellen
The Twelve 36mm Alta Whiite
The Twelve Halo 36mm Rose Gold/Rhodium
+1, wat een prachtig horloge zeg. Het zal alleen niet voor 2024 een mogelijke “klapper” zijn. ik denk namelijk dat een dresswatch nu nog niet genoeg draagtijd gaat krijgen.
Naast Breguet, ben ik mij gaan inlezen over Vacheron Constantin en heel, heel en heel misschien is 2024 het jaar waar ik een Overseas kan bemachtigen.
Absoluut
Er is een one-off in de maak die in 2024 klaar is. Wat, waarom, etc. laat ik nog even in het midden. Die one-off is iets waar ik naar uit kijk. Verder hoop, wens en verwacht ik eindelijk een Nomos te kunnen toevoegen aan de verzameling. En wellicht iets op staal. Wie weet twee vliegen in één klapt. Lijkt me een mooi thema om verder uit te werken met wat kijk-en-vergelijk-werk. Leuk voor volgend jaar, inderdaad.
Ik meen me te herinneren al iets gelezen te hebben over de vraag ‘wat?’. Kan dat kloppen?
Nieuwe longines conquest. Is prachtig in blauw.
Biatec komt uit Polen of Tsjechië toch?
Als piloten horloge is dit er zeker een die met een net pak gedragen kan worden!
Slowakije
Nog totaal geen idee hier. Alle hulp is welkom. Maar het zal geen +5k klatser zijn vermoed ik.
Liefst iets met ‘heritage’, en mechanisch is een must
Dat zou zomaar kunnen. Maar nog niet het antwoord op alle W-vragen. Kwestie van geduld . Genoeg moois om mee te overbruggen!
Deze is wel erg mooi!!
De Bulova Jet Star HAC gaat er zeker komen. Twijfel nog over de grijze of de rode wijzerplaat.
De Tockr maakt ook een goede kans, als het (weer) leverbaar wordt tenminste.
Waar ik al een paar jaar over twijfel is de MOELS. Misschien twijfel ik minder in '24
Alleen is ik op (sluwe wijze) mijn vrouw kan verleiden/ontvoeren naar Zuid Duidsland en deze in het echt kan zien en voelen … dan waarschijnlijk een Lehmann.