Mijn like is voor de Bulova, prachtig horloge .
Dit staat al meer dan een jaar op mijn verlanglijst. Helaas zal ik het in 2024 ook niet kunnen aanschaffen. Misschien in 2034
Eigenlijk is het potje toch echt wel leeg, maar naar onderstaande horloges kijk ik toch wel vaak met een schuin oog naar .
Deze Nomos zag ik in het Nomos Only topic. Vind het toch wel een ontzettend gaaf horloge en is haalbaar met een klein potje.
Deze van der Gang staat hier al een tijdje te koop en vind ik ook echt ontzettend gaaf. Ik heb nu alleen ff niet de funds maar hij blijft lonken.
Wat ooit nog mijn nieuwe klapper gaat worden is deze IWC Top Gun. Blijf het zo ontzettend gaaf horloge vinden. Twijfelde destijds tussen deze en de Omega Speedmaster (het is de speedmaster geworden, reden waarom het potje leeg is ), maar deze IWC blijft ook lonken.
Als ik mijn auto verkocht is heb ik nog wel iets leuks op het oog.
Even afwachten wat het wordt, anders geniet ik van wat ik heb.
Prachtig horloge die VC, zijn die net zo lastig te krijgen als de meeste rolex modellen?
Soit, dan denk ik dat het achteruit gaan wordt.
Geen urgente wensen voor nu. Op wat langere termijn (…), kuch, nog een GS springdrive met lichte wijzerplaat. Maar dat heeft helemaal geen haast.
Ik kan niets zeggen.
Ik ben echt iemand die impuls aankopen doet. Ik kan op een dinsdag middag ergens naar binnen stappen, passen en iets kopen wat ik mooi vind.
Is heel afhankelijk per model. Ik heb gelezen dat VC rond de 20K horloges per jaar maakt. De Overseas is vanwege de populariteit niet te krijgen. Ik begreep dat je daarvoor een aanbetaling moet doen en dan je 1 á 2 jaar mag gaan wachten.
Het model op de foto of een 1921 kan je direct weer meenemen
Ik word 60jaar jong in 2024 en daar hoort volgens mij een mooi horloge bij
nog geen idee wat het zal worden, ik ben er inmiddels uit dat het geen duiker zal worden
ik zit de laatste tijd vooral te loeren naar chronos en naar vintage military uurwerkjes
ik zit ook te denken aan een birthyear watch, iets van 1964 dus
dat zou leuk zijn
en toch geen al te dure investering, want ik ben een skere gast met een zwak voor vintage Gibson gitaren
2023 was een jaar van de ongeremde aankopen, vintage Tissot’s in met name de lagere prijsklasse. Heb ik geen spijt van maar er treedt wat verzadiging op .
Voornemen voor 2024 is dus om de rem op die aankopen te zetten en te sparen voor een klapper.
Omdat het wel weer vintage moet worden is het een beetje afwachten wat er precies langskomt. Doel is een chrono met donkere plaat. Bijvoorbeeld een 45502 of 45503:
Of als ik meer budget kan vrijmaken een 40’s exemplaar met een 28.9, 33.3 of ch27 uurwerk:
Mooie ambitie!
Nu alleen nog waarmaken
Cool een Bel Canto, deze staat ook nog op mijn verlanglijstje