Welke merken komen er bij jou niet in?

Hublot en eender welk homage brand!

1 like

:grinning:eentje niet!

Ik vind het simpelweg prullaria. Wat valt eraan uit te werken?

1 like

Dus Grand Seiko = prullaria…OK

2 likes

Je gaat hier zo kort door de bocht…
Google voor de lol eens Seiko 9f, Citizen Chronomaster…

Kunnen de Zwitsers nog een puntje aan zuigen.

2 likes

Wat vind je van de Marine Master 300 dan? Mijns inziens zeer verfijnd en hoogwaardig spul :+1:

7 likes

Plakmerken (Hillfinger, DW, TWSteel etc) en bling-bling horloges (met name Breitling). Verder specifiek de Alpinist van Seiko :nauseated_face:

1 like

Er lopen er meer buiten dan er binnen zitten.:smirk::tumbler_glass:

1 like

Breitling.

2 likes

En Credor ook, uiteraard… Man man man

Mode merken
Smart watches

Voor de rest geen uitspraken daar ik mezelf te goed ken en mijn smaak erg snel kan veranderen :sweat_smile:

1 like

Het zal wel raar klinken maar ik heb bij een Seiko van boven de pak 'm beet 250 euro ook een beetje een raar gevoel en zal dus niet snel de portemonnaie trekken. Ik zie Seiko nog steeds niet als topmerk (ook niet als er ‘Grand’ voor staat) terwijl ik rationeel héél erg goed weet welke kwaliteit ze leveren. Komt denk ik vooral omdat ik Seiko ook zo vaak bij de V&D ben tegengekomen en nog steeds bij de bijouterie om de hoek zie liggen, naast de TW-Steel horloges …tja. Het is allemaal beeldvorming hè! :slight_smile:

3 likes

Dat dus!:joy::joy::joy:

1 like

Sorry, zien er niet uit in mijn ogen.

Dat is het 'em : Seiko zie je overal, een beetje zoals een Opel Vectra in the nineties : die zag je ook overal, tot ze je de strot uitkwamen…

Wat AP tegenwoordig maakt vind ik ronduit lelijk en veel modellen van Patek rommelig en goedkoop ogend. Rolex op een paar modellen na saai.
AP en Patek zijn inderdaad niet echt bereikbaar voor mij maar als ik het geld had kocht ik wat anders, een Arnold & Son bijvoorbeeld.
Als ik m’n hele collectie zou verkopen zou ik daar misschien wel een Rolex voor kunnen kopen maar geen haar op m’n hoofd die daarover denkt. En dan zou ik altijd nog voor een Omega gaan.

En zo verschillen smaken nou eenmaal. :grin:

2 likes

Wederom een gigantische generalisatie.
Je weet echt niet waar je het over hebt.

Grand Seiko heeft zeer moderne ontwerpen, maar ook ultraklassiek.

Langs jouw lijn is er simpelweg geen horloge goed.

Grand Seiko mag dan een uitzondering zijn, maar dat spul is weer zo oubollig.

1 like

Ik wist niet dat er minimaal 100 modellen van de Opel Vectra waren. Is me nooit opgevallen. :no_mouth:

Is toch een lelijk ding, en nog een Rolex imi ook. Zeg nu eerlijk?