Welke merken komen er bij jou niet in?

Hallo allemaal,

We weten natuurlijk wel allemaal welke horloge merken we prachtig vinden en welke we graag aan onze collecties zouden willen toevoegen. Maar welke merk/merken zullen absoluut nooit in jouw collectie verschijnen ongeacht of het budget het wel of niet toelaat? Met andere woorden aan welke merken heb jij een gruwelijke pesthekel?

6 likes

Parnis, Marina Militaire, Merkur, Sinobi, etc. etc. etc.

15 likes

Hublot, TW-Steel, Alpha, Invicta,

11 likes

Wat iedereen tegenwoordig ‘hommages’ noemt en eigenlijk schaamteloze kopieën zijn - ik moet direct aan Steinhart denken, weet ook niet waarom… :sunglasses: - ongeacht welk merk dan ook. Tja.

10 likes

Damasko. Vraag me alsjeblieft niet waarom, ik heb er gewoon helemaal niets mee.

Dat dan weer niet. Ik sluit alleen uit dat er ooit een komt.

3 likes

Shit, doe gewoon merken! Nu krijgen we weer hele verhalen!

3 likes

Eh, alle ‘mode merken’ zoal Michael Kors. Verder Invica en g shock (veel te grof). Verder Richard Mille en Hublot, echte ‘kijk mij eens wat voor wansmaak ik heb’ horloges.

7 likes

Er zijn genoeg merken die er waarschijnlijk nooit zullen komen, vanwege uiteenlopende redenen. Maar ik sluit niets bij voorbaat uit. Zeg nooit nooit.

4 likes

Eigenlijk op voorhand niets dat ik uitsluit in de zin van ‘hekel aan’, maar ik heb uiteindelijk de keuze gemaakt om geen microbrands meer te kopen.
Liever goed Japans, Zwitsers en Duits gerenommeerd spul dan de zoveelste zooi.

4 likes

Heb er net nog even een merk bijgezet… :wink:

Oeh, interessant topic :blush:

Breitling. Invicta. Steinhart. EMG. En nogwat plakmerken :nerd_face:

1 like

Seiko!!!

8 likes

Even wat anders dan alle obvious reacties, misschien een onpopulaire mening. A Lange & Sohne, als ik dat geld had kocht ik namelijk gewoon een Patek, veel gaver dan een Lange :princess: (heb geen hekel aan het merk verder).

3 likes

Modemerken en Tw steel en Seiko

1 like

Swatch, Halios, Hamilton, TAG Heuer, Rolex, Tissot, Steinhart en alles uit Rusland en China

1 like

Ik sluit geen enkel merk uit, zelfs Rolex niet.

3 likes

…en jij dan Ralph (@RLC) , waar heb jij zelf een gruwelijke pesthekel aan? Ik bedoel kennelijk wil je ergens over praten. Kom maar door dan! :wink:

2 likes

Breitling, Panerai en veel van Rolex maar daarvan vind ik er een paar toch wel mooi dus die geld dan eigenlijk niet :zipper_mouth_face:

2 likes

Welke merken komen er bij mij niet🤔

Pepsi, Senseo, fiat, camel en nog veel meer…

7 likes

Tag Heuer
Orient
Franck Muller
Panerai
Cartier
Genta design
Alle plak/mode merken
EMG

1 like