Welke merken komen er bij jou niet in?

Denk dat ik niet zo snel een Breitling of Steinhart aan zou schaffen. Maar gruwelijke pesthekel is een erg groot woord :grin:

Fossil, Hublot, TW Steel, Chanel, Gant, DKNY, MVMT, Daniel Wellington, Boss, Hilfiger, Rolex, Tudor, Swatch, U-Boat, Panerai, Invicta, Gucci, Michael Kors, Apple, dit is wat ik nu zo snel even kan bedenken.

5 likes

Panerai, TW, Invicta, Hublot. Al kan dat wijzigen. Een aantal maanden geleden zou ik Breitling ook hebben genoemd. Heb mijn mening dankzij dit forum inmiddels bijgesteld. :grin:

4 likes

Zeker weten?

7 likes

Dat is geen goed voorbeeld😂

Deze echter…:wink:

5 likes

Die kan er mee door inderdaad

1 like

Dan zou ik lekker in Oldenzaal een Grönefeld kopen. Mooier en handiger qua onderhoud,

2 likes

Ik zou niet zo snel een G-shock kopen. Heb al dunne polsen dus als ik zo iets draag dan ziet het er helemaal niet uit

Edit: En fashion merken met in het bijzonder emporio Armani.

1 like

Kickstarter horloges, van die 13 in een dozijn gevallen vind ik het… reden:ik heb er een en voor de 100 euro die dat ding gekost heeft had ik ook een seiko 5 kunnen kopen

Die is nog heilig, wat dacht je hiervan::scream::scream:

1 like

Oriënt vind ik om een of andere reden verschrikkelijk. :no_mouth:

3 likes

Tsja, ik hou van die look. Zelfs met goud🤗

Ik heb van nature een beetje een afkeer van dingen die populair zijn; als iedereen een bepaald iets wil hebben is dat voor mij al een extra reden om het niet te willen.
Dus hoog op de lijst van merken die er niet gauw inkomen staan Seiko, Rolex, Casio (G-Shock vooral) Sinn, Damasko , Audemars Piguet en Patek Philippe.
Uiteraard komt het ook omdat veel modellen van deze merken me niet aanspreken, ik ga mezelf ook weer geen dingen ontzeggen omdat een ander ze toevallig ook leuk vindt. :sunglasses:

Alle mode merken, die heb ik al genoeg gehad toen het verhaal en de techniel mij nog niet interesseerde.
Hublot vind ik ook verschrikkelijk net als Richard Mille.

Denk Seiko, Breitling en EMG op dit moment.

Patek Philippe

Ben ik toch benieuwd welk merk je dan wel koopt en draagt

Modemerken, microbrands en Breitling. Al kan er altijd een uitzondering gemaakt worden natuurlijk

Invicta, Chinese sinobi zooi en andere plakmeuk.
En Rolex natúúrlijk; ik ben Toni Soprano niet! :sunglasses:

4 likes

Alles uit Aziatische landen en alles wat met quartz te maken heeft.

1 like