Welke natuurlijke vijand(en) heeft jouw horloge?

De rand van de vuilnisbak bleek meermaals killing voor plexi🥺

Liever niet, zo te zien. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: Au.

Hoewel je anders zou verwachten weet ik uit ervaring dat Vostok bezels het toch echt afleggen tegen aanrechtbladen… Wellicht kan Keukenkampioen wat sponsoren richting :ukraine:!? :wink:

Algemeen granol muren en deurklinken. Water alleen bij vintage, draag doordeweeks meestal Vostok, die kan wel wat water hebben.

Op de woon-werk verkeer fiets Vostok, durf vintage automaten niet aan met een ongeveerde voorvork.

De grootste natuurlijk vijand van mijn horloges dat ben ik.

(Linkshandig)

Wat denk je van een keramische tafel? Heb al de afspraak als die tafel geleverd wordt de horloges echt ver weg blijven er van. :joy::joy: Zou toch zonde van de Tudors, Staudt en seiko’s zijn. (zijn haar horloges overigens)

Er is er maar een in huis welke de vijand is van mijn horloges en dat is de hond.

Mja, had je maar geen horloge moeten worden

1 like

De grootste vijand van mijn horloges is,

Me myself and i

5 likes

Wat een rare lama. En daarachter een paard

:joy::joy::joy:

3 likes

Yes 100% ook mijn horloge vijand. :slightly_frowning_face:

Geen idee waar dit topic over gaat?

4 likes

Met stip op 1: deze kolom in mijn kantoor. Ik loop er altijd rechts langs, horloge en kolom links dus😰

1 like

Je zou er een smetlijst op kunnen schroeven op horlogehoogte.
Ziet er niet uit en de werking is ook discutabel.

Loop je continu te kapseizen en ga je pootje over de trap of zo?
:grin:

1 like

Is dat nou eigenlijk een kantoor, een fata morgana of het rommelhok van de pastorie?
Hoe dan ook, ziet er vet uit!

Wel beter dan een rol bubbeltjesfolie :grin:
Al die dozen uit de doorgang donderen zal vast ook wel wonderen doen haha

:ok_hand:

2 likes

Ja dat gangetje wordt bij ons misbruikt voor opslag van rolgordijnen etc. Af en toe loopt dat behoorlijk uit de hand.

3 likes

Tsja, mijn werk…
helaas hoort fysiek ingrijpen bij mijn job. Een robbertje stoeien na een alarm is niet altijd ok voor je horloge.
Maar ik verdom het om daar mijn horloge op aan
te passen.

2 likes

NATO bandjes: 2 x het horlogeglas kapot gekregen door het laten vallen bij het omdoen van een horloge met natobanden. Tegenwoordig ben ik hier zo extreem voorzichtig mee: ik doe alleen een horloge met natobanden om of af (max 5cm) boven een houten eetkamertafel…

60cd2e33_nato_open

Mijn riem/gesp en horloges het lijken wel magneten, maak je net je riem los klapt de gesp met 100km/u richting linker broekzak die als volgende stap leeg wil halen😂

2 likes