Een kennis van mij zijn vrouw heeft een Omega en vroeg mij of ik eens wilde polsen wat voor een horloge het precies is en wat de waarde van het horloge zou wezen , dus bij deze wat foto’s en veel meer info heb ik ook niet dus ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen.
Een horloge stijgt niet vaak in waarde. Een dames model al helemaal niet. Ik schat 30% van de aankoopprijs. Maar zo te zien heeft hij een beurtje nodig want de datum hang al half op 10 voor 10.
Ziet er uit als een vrij modern horloge nog. Zeker als het een automaat is en compleet is het horloge dan nog wel wat waard hoor. Ik kan geen uitspraak doen over de waarde omdat ik de markt voor dames horloge niet ken maar als ik moest gokken zo ongeveer op 500 euro.
Doos en witte omdoos zijn in mijn boek meer begerenswaardig dan deze “dames met lamme datum”. Beurtje is al gauw €150 - €200,- en dat gaat hier zeer waarschijnlijk niemand betalen voor het horloge.
Eerste ingeving was zelfs even fake (door de mega kroon op het horloge) maar dat kan ik verder niet onderbouwen.
ik merk dat de foto met het papiertje over de rekening heel wat te weeg brengt , maar als ik daar bepaalde verkeerde bedoelingen mee zou willen scheppen dan zou ik deze foto niet eens geplaatst hebben , dus zoek er niks achter .
Ik denk dat ze het hebben gedaan ivm de prijs , niet dat het mij iets boeit maar een andere reden kan ik niet bedenken.
En fake tja ook dat kan ik eigenlijk niet geloven maargoed je weet het maar nooit.