Welke op vakantie in Utah

Eind deze week vertrek ik voor vakantie naar de VS, voornamelijk in en rondom Utah en Yellowstone. We zitten dus veel in de natuur met soms redelijk onherbergzame omstandigheden. Nu zit de twijfel natuurlijk in welk horloge ik ga meenemen. De GS SBGN003 - want GMT - de Sinn U50 - want onverwoestbaar- of de Pelagos 39 - want lekker licht en comfortabel met de T-fit. Wat denken jullie is de beste keuze als je maar één horloge mee wil nemen.

8 likes

Ik zou voor de Sinn gaan, onverwoestbaar geeft rust. Een bekraste Tudor kan de vakantie verknallen :sweat_smile:

5 likes

Ik zou ook voor de Sinn gaan. Tijd voor een poll?

4 likes

De Sinn! lekker zorgeloos

3 likes

Sinn! Siiiiiinnnnnnn!!!

@TagEd kiest vast de tag heuer van deze 3 :kissing_heart:

4 likes

Het lijkt wel een Sinnvasie hierboven.

Ik zou voor de Tudor gaan, en daarna een horloge-existentiële crisis ingaan voor de GMT. Want als ik naar een land op vakantie ga waar het hebben van een GMT functie nuttig zou kunnen zijn, en ik neem hem vervolgens niet mee, waarom heb ik 'm dan?
De GMT dus. Nee, wacht… De Sinn.

3 likes

Haha, je hebt precies verwoord waarom ik twijfel over de GS. Kan ik eindelijk de GMT functie gebruiken, neem ik hem niet mee :rofl:

2 likes

Vakantie? Perfecte aanleiding om een nieuw horloge te kopen. :ok_hand:t3:

2 likes

Het budget laat alleen nog maar een G-shock toe, vrees ik…en die heb ik al.

1 like

Ah, dan kun je geheel in HF-stijl je G-Shock mee op vakantie nemen om je prima toolwatches niet vies te maken. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Eerlijk gezegd ligt de G-Shock GW-M5610U-1B al bij de vakantiespulletjes :joy:

2 likes

Je geeft zelf al antwoord :laughing:
Maar voor zeker de Gmt mee !

1 like

Lijkt me in dit geval een “no brainer”. De Sinn dus.

Edit: Ik lees dit nu pas in de reacties:

Oh, ik had niet gelijk door dat je dit topic startte, alleen om je 3 mooie horloges te showen. :slight_smile: Je neemt een G-Shock mee en dat maakt de keuze tussen de 3 additionele alternatieve een stuk minder relevant.

1 like

Heb je Sinn in je vakantie?

2 likes

G-Shock en GMT. Van alle markten thuis. Zo, klaar! Veel plezier! :slightly_smiling_face: :+1:

Geen vragen stellen gewoon deze dragen. Is de mooiste van de 3 imo.

1 like

Hmmm, wilde eigenlijk stemmen voor de

Maar

Dus, ik vind het advies van @Colnago eigenlijk veel beter! :kissing_heart: Derhalve een

En dan niet zomaar één: titanium, solar quartz en een uitstekende WR. Absoluut probleemloos, hufterproof, heerlijk comfortabel en zorgenvrij, dus. :person_shrugging: :+1:

2 likes

Tudor !!

Maar niet eenvoudiger. En de antwoorden hier maken het ook niet eenvoudiger. De G-Shock is meer een reserve. Twijfel nog tussen de GS en de Sinn…

1 like

@Brick Ben ik helemaal met je eens. Zit ook het vaakst om de pols als ik thuis ben.

@Joris2312 Zeker!

1 like