Welke op vakantie in Utah

Alle drie. Lekker uitkijken naar een middagwissel, eentje voor stappen.
En een watchrol voor 4. Want de vakantie moet een tastbare herinnering krijgen

3 likes

Dat er nog geen “desert watch” is?

Weet zeker dat daar klanten voor bestaan.

2 likes

Zonder twijfel de GS, neem ‘n haffel banden mee. Dan heb je iets om af te wisselen en ‘n horloge wat overal goed weg komt. De GMT functie is een leuke bijkomstigheid.

De Sinn lijkt me bij uitstek hier geschikt voor. Die heeft ook gehard staal toch?

1 like

I would go for the Sinn. I think the locals would appreciate that one the most.

3 likes

Nice! Ik ga over een paar weken ook richting Yellowstone, Badlands, Grand Teton etc. Bij mij gaat gewoon de Casio F91W mee, heb je al helemaal geen zorgen en ook lekker tijdens het hiken. Als het allemaal niet uitmaakt, lekker de Tudor meenemen. Enjoy!!

2 likes

Ik zou de Tudor meenemen. De band kan wel wat zonnebrandcrème hebben. Even onder de kraan en klaar is Kees.

3 likes

Misschien komen we elkaar nog tegen; Yellowstone en Grand Teton staan ook bij ons op het lijstje.

1 like

5 likes

De beste keuze is om gewoon niet naar de Verenigde Staten te reizen.

Maar los daarvan: quartz is altijd sterker. Quartz dus. De GS is een hele taaie toolwatch. Gewoon doen.

3 likes

@Fate_Amenable_To_Change Niet gaan was ook mijn originele mening, maar mevrouw Brekel vond dat meneer Trump ons deze reis - die we al heel lang op het verlanglijstje hadden staan - niet mocht ontnemen. En ja, dan zijn mijn principes niet zo stevig als ik dacht (wat ook blijkt aan mijn principe om maar drie horloges te hebben…die heb ik ook nooit waar kunnen maken :grin:).
Zit inderdaad te denken om de GS mee te nemen, waar heb je anders een GMT voor :joy:

1 like

Koop op Schiphol een Alpinist voor in de bergen.

2 likes

Die heb je nodig.

1 like

De Sinn :facepunch:t2:

1 like

Sinn

1 like

Onlangs met hetzelfde dilemma gezeten.
Eindelijk de GMT eens gebruiken waar hij voor dient of een zomerknaller?

Bij mij is het uiteindelijk de zomerknaller geworden maar in dit geval zou ik mijn Sinn(en) toch op de GMT zetten :yum:.

1 like

Beetje dun deze opmerking, want het land op zich is niks mis mee, net als Frankrijk. Alleen de mensen…

Gewoon een G-Shock oid. Waarom zou je je zorgen maken om een horloge als je een reis maakt die je nooit meer vergeet?

1 like

My 2 cents.

Ik zou de GS voor niet ruig werk en de G-Shock voor het ruige werk meenemen.

1 like

Slim. Het is mijn vaste vakantiehorloge, ik kan niet meer zonder: met de backlight heb ik altijd de tijd bij de hand ‘s nachts zonder m’n telefoon altijd binnen handbereik te hoeven hebben.

Tijdens deze reis, vier jaar geleden, nam ik trouwens een Citizen solar radio controlled world timer mee. Ook met de overtuiging ‘ik heb ‘m dus nu gebruik ik hem ook’. Dus +1 voor de GMT (of een nieuw horloge).

Als het nieuw mag zijn, zou ik het zo timen dat je een Vaer GMT in de US koopt en strategisch laat bezorgen. Microbrand en made in USA, dus een leuk aandenken. En vriendelijk geprijsd! Dus die Gshock mee om de pols en daar een Vaer GMT kopen :wink:

Goeie reis. Het is een van de allermooiste reizen die ik heb gemaakt.

1 like