Welke op vakantie in Utah

Alle drie. Lekker uitkijken naar een middagwissel, eentje voor stappen.
En een watchrol voor 4. Want de vakantie moet een tastbare herinnering krijgen

2 likes

Dat er nog geen “desert watch” is?

Weet zeker dat daar klanten voor bestaan.

2 likes

Zonder twijfel de GS, neem ‘n haffel banden mee. Dan heb je iets om af te wisselen en ‘n horloge wat overal goed weg komt. De GMT functie is een leuke bijkomstigheid.

De Sinn lijkt me bij uitstek hier geschikt voor. Die heeft ook gehard staal toch?

I would go for the Sinn. I think the locals would appreciate that one the most.

2 likes

Nice! Ik ga over een paar weken ook richting Yellowstone, Badlands, Grand Teton etc. Bij mij gaat gewoon de Casio F91W mee, heb je al helemaal geen zorgen en ook lekker tijdens het hiken. Als het allemaal niet uitmaakt, lekker de Tudor meenemen. Enjoy!!

1 like

Ik zou de Tudor meenemen. De band kan wel wat zonnebrandcrème hebben. Even onder de kraan en klaar is Kees.

1 like

Misschien komen we elkaar nog tegen; Yellowstone en Grand Teton staan ook bij ons op het lijstje.

1 like

De beste keuze is om gewoon niet naar de Verenigde Staten te reizen.

Maar los daarvan: quartz is altijd sterker. Quartz dus. De GS is een hele taaie toolwatch. Gewoon doen.

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change Niet gaan was ook mijn originele mening, maar mevrouw Brekel vond dat meneer Trump ons deze reis - die we al heel lang op het verlanglijstje hadden staan - niet mocht ontnemen. En ja, dan zijn mijn principes niet zo stevig als ik dacht (wat ook blijkt aan mijn principe om maar drie horloges te hebben…die heb ik ook nooit waar kunnen maken :grin:).
Zit inderdaad te denken om de GS mee te nemen, waar heb je anders een GMT voor :joy:

Koop op Schiphol een Alpinist voor in de bergen.

Die heb je nodig.

De Sinn :facepunch:t2:

We zitten dus veel in de natuur met soms redelijk onherbergzame omstandigheden.

De G-shock. Tenminste, als je met dat ‘onherbergzame’ dingen als bergbeklimmen, rugzaktrektochten en/of raften bedoelt…