Tudor rules ![]()
Wij waren vorig jaar in Utah en Yellowstone. Ik had mijn Tudor BB GMT mee. Dus geen Sinn. Blijft over de GS of de Tudor. Ivm GMT zou ik voor de GS gaan
Ding is nota bene ook nog eens 100m waterdicht, heeft goeie lume, ik denk niet dat je wat gaat doen wat ie niet kan hebben. ![]()
Principes? Tja, meer een kleine risico inschatting. Ik vind dat er rare dingen aan de hand zijn in de VS.
Dat gezegd, de natuur is prachtig, en ongeveer 70% van het volk is super OK, ook al zijn het Amerikanen. Shit, ik had op weg naar Chicago vorig jaar zelfs twee TSA gasten met gevoel voor humor en een zekere vriendelijkheid, dus het moet niet gekker worden. Een week nadat ik mān hielen lichtte brak de pleuris uit op de Magnificent Mile, dat dan wel weer.
Je kan ook een āprincipeā adopteren om je vakantie niet af te laten hangen van politici.
Wel wegblijven bij de mormonen aldaar.
Niet uit āprincipeā maar uit ordinair lijfsbehoud.
Of niet. Tis nog best grappig volk ook.
Wens je een fijne principeloze vakantie.
P39, of koop een mooie zorgeloze G-Shock!
Edit: die heb je al lees ik. Hup óók de rugzak in. Komt altijd van pas!
Afhankelijk van of het Yellowstone blijft of dat je ook wat avontuurlijker tekeer gaat in Zion ook een goedkope rammer mee.
De laatste keer datik over angels landing klauterde met mān sub voelde het (ondanks dat ik echt niet bijzonder terughoudend ben met gebruik van mn horloges) toch wat ongemakkelijkā¦
Als je Zion of Yosemite ook aan doet even rekening houden dat ze tegenwoordig voor Yosemite en sommige wandelroutes in de nationale parken een permit systeem hanteren!
Mocht je nog wat info zoeken, ik kom regelmatig in die hoek en heb vorig jaar 3 weken SLC, Zion Utah, Yellowstone en Yosemite omgeving gedaanā¦
Ook Arches heeft blijkbaar een permitsysteem, maar als je voor 7 uur 's ochtends (of na 16.00 's middags, geloof ik) het park binnengaat, mag je gewoon doorrijden. Heb al de nodige YouTube filmpjes met Tips and Tricks bekeken, dus ik ben niet helemaal onvoorbereid
. Maar zeer zeker bedankt voor het aanbod.
Heerlijk dit!
Fijne vakantie! ![]()
Beslissing genomen: de G-Shock blijft toch thuis en ik neem daarvoor in de plaats de Sinn U50 mee voor de momenten die wat āruigerā worden. En de GS SBGN003 gaat mee voor alle andere dagen. Want wqaarvoor heb je anders een GMT ![]()
![]()
GS.
Want GMT.
Top!