Welke Oris

toch komt het horloge op de productpagina van Oris er beter uit dan in het echt, de titanium band doet ook een hoop. In de winkel hadden ze een leen exemplaar van Oris beschikbaar enkel met ruber band. Maar we delen het wow gevoel :slight_smile:

1 like

daar ben ik mee bekend, Eugene is overigens niet zo gul met verstrekken van kortingen, althans is mijn ervaring nadat ik een keer met hem heb gemaild over de voorloper van de huidige Meistertaucher.

Ik heb juist andere verhalen gehoord.

1 like

Die nieuwe Meistertaucher is een waanzinnig stuk met een heel eigen smoel. Ik zat er een eindje terug ook naar te kijken, maar voor mij is hij simpelweg te groot.

Ik heb dan een hele tijd zitten zoeken naar een alternatief en het enige dat een beetje in de buurt komt is een Sinn U1. Ofwel budget wat verhogen en voor 2750 een Tudor Pelagos kopen tweedehands :blush:

Maar als je echt gek bent van de Meistertaucher, gewoon doen :smiley:

1 like

De nieuwe vind ik erg groot, maar wel een stuk mooier dan zijn voorganger. Met name doordat ze van de ‘cushion’ kasten af zijn. Daar kon ik niet aan wennen.

Wat betreft de complicatie, vind hem perfect voor een duiker. Mede omdat tijdens het duiken eigenlijk enkel de minutenwijzer telt.

Benieuwd wat het gaat worden, veel voorpret iig. :+1:t2:

Hmmm, ok. Bedankt voor de info :+1::slightly_smiling_face:

Ik vind de regulator erg mooi !
Je moet kopen wat jij mooi vind en wat jou aanspreekt !
Ik heb 2 Oris horloge s en voor beide 1000 eu betaald .

de omvang viel mij reuze mee, ondanks de kast van 43.x mm voelde deze minder groot aan bijvoorbeeld de Oris Source of Life Limited Edition welke ik ook heb gepast.

Bedankt voor je alternatieven, ga ik eens naar kijken.

mooie klokken heb je Tom, ik wil voor nieuw gaan, wellicht onverstandig (financieel) maar daar voel ik mij het prettigst bij.

2458a6c51314877

Doe es geen duiker. Oris maakt zoveel leukers dan de Aquis.

Als het dan een duiker moet zijn zou ik het wel weten. Vele illustere forumleden gingen u voor met de:

en de

3 likes

de bovenste twee opties gaan nog, de nieuwe duikers spreken mij echter totaal niet aan, doen voor mij te oud bollig over, alsof ik een horloge van mijn opa draag (zonder iemand te kort te willen doen) zal dus nimmer mijn keuze worden.

Nu rij ik ook een zwarte auto, volgens sommige de meest saaie kleur voor een auto, voor mij nog altijd de mooiste kleur.

Tudor north flag misschien? Staat er 1 in het blauwe deel binnen budget.
Of baume mercier club? Ook ruim in budget en eigen moderne smoel (wel slechts 100m wr…wat karig tov het genoemde oris geweld)

Help wat bedoel je met blauwe deel?

Het forum heeft een verkoop gedeelte. Deze topics zijn donkerblauw gekleurd. Tudor north flag is imho een ondergewaardeerd model. Eens geen vintage inspired huppelepup, maar modern design

Als je mobiel leest op de. 3 horizontale lijntjes klikken rechts boven en dan klikken op donkerblauwe horlogemarkt topic en scrollen of zoeken maar

gevonden, de Tudor north flag is een fraaie klok idd!

1 like

Ook wel eens een horloge van Monta overwogen?

In budget en solide afwerking

Deze kom ik net tegen op Ebay, mooi strak design en nog betaalbaar ook. Duidelijk echt handwerk, mooi ook hoe dat “Swiss made” gecentreerd staat… :rofl:
Of zou het toch nep zijn…

ken het merk niet, zo op het eerste oog niet helemaal mijn smaak (te grof) toch bedankt!

De divers idd, de “triumph” heeft een fijnere afwerking en is ook heel dun, imho de mooiere