Welke Oris

In real life erg mooi: en iets meer richting de stijl van oris.

topic kan dicht, dit gaat hem worden :slight_smile:

overigens wel een van de redenen om voor Oris te kiezen, het aanbod fake spul Rolex, Omega, PF etc. etc. loopt de spuigaten uit (ja Oris heeft ze ook) en ze zijn tegewoordig zo goed nagemaakt dat een leek (lees ikzelf) het verschil niet meer ziet. Koop je een dure horloge om er vervolgens achter te komen dat je buurman van 16 dezelfde maar dan nep heeft, no thnx.

ook erg mooi, al ben ik niet bekend met het merk (komt door mijn beperkte kennis van horloges)

Oris 65 Movember editie die hierboven op het plaatje al voorbij kwam spreekt mij het meeste aan op dit moement van het merk. Prima maat, geen storende cijfers zoals op de gewoon 65. Screw-down crown!

Wellicht is het de band, of de kleurcombinatie maar zou het zelf zoals gemeld niet dragen, niet mijn smaak.

De mooiste duiker op dit moment is denk de Staghorn.
Een super gaaf ding met een hele gave sunburst dail.
Een maat van me heeft deze en is er erg blij en heb hem dus ook in het echt gezien en gepast
Je bent dan onder de 2K al klaar

zeker een mooie klok, ik heb zijn “zusje” gepast in Italië

deze had iets teveel bling voor mij, prachtig voor een gelegenheid maar wil het horloge elke dag kunnen dragen.

Zoals gemeld de Staghorn zeker erg fraai, bedankt!

3 likes

Mag ik dan de suggestie doen om voor 2000-2.500 door te sparen, of sub-1000 een Oris op te pikken waar de afschrijving al van af is?

Ik zou denk ik gaan voor een van de nieuwe Big Crown Pointer Dates.

Wat bedoel je met sub -1000 ?

De Big Crown Pointer Dates sluit niet aan bij mijn wensen, niet mijn style.

Budget is zoals gemeld 2000 - 2500 (rekeninghoudend met korting) dus horloge Oris in de prijscategorie tot Eur 3000 max.

Er staat er nu een op MP. ! (Staghoorn)

Voor als je van zwart houd . Titanium. Heerlijk ligt. En qua bandjes kun je best nog kleur krijgen origineel van oris.

1 like

Heb je die NA van laatst gezien?

Zwart gematteerde Aquis met rode band van de Regulateur. Best of both worlds

Vind deze inderdaad ook net iets teveel bling, en daarom de oranje met blauw wat mooier, iets meer afwisseling qua kleur.

Is dat een sunburst plaat? kan het niet goed zien, deze is ook wel erg strak hoor, misschien net iets aan de te grote kant. :ok_hand:

weet niet welke je bedoelt?

klopt vond ik ook, maar volgens mij is de kastmaat gelijk? deze heeft een dail met een datum/maand aanduiding, die van de Strathorn een met week aanduiding.

excuus verkeerde reply… bedoelde die van @Attiebradder hierboven…

Nee is geen sunburst. Meer matt achtig.

1 like