Welke Rolex hommage draag jij?

Vreemd concept. Niet de externe kluis hoor, die heb ik ook. Wat imo raar is dat je die homage dan vaker draagt. Persoonlijk zou ik hem dan verkopen en iets kopen die me wel genoeg doet om hem met regelmaat uit de kluis te halen.

Of mis ik hier iets?

11 likes

Is dat niet een beetje hetzelfde als dagelijks in een Lada rijden met een bumpersticker “Mijn andere auto is een Ferrari” ?

:thinking:

18 likes

Ben ook wel benieuwd waarom.

2 likes

here we go again gif

10 likes

Dat is het misbruiken van de geuzennaam van Tudor.

Heel bijzonder….

1 like

Onbegrijpelijk voor mij dat je een Cronos draagt terwijl je een Rolex hebt.

2 likes

Is ook een beetje interessantdoenerij. Gaat helemaal nergens over.

Dan komt er straks zo’n lulverhaal over dat je dan veilig bent voor berovingen, tot je een keer overhoop wordt geslagen voor een Mumbai-special.

3 likes

Daar lig je dan… op de SEH, met de afdruk van een cronos clasp nog in je pols gedrukt :smiling_face_with_tear:. Verpleegster vraagt nog, was het horloge het waard?
Ja hoor… De echt ligt in de kluis en is tenminste veilig

Enige kans dat je nog een voordeel hieruit haalt is als die verpleegster Maaike heet. Maar die kans is erg klein.

5 likes

Nee is niet mijn type en te oud… oh hij heeft een Rolex om, toch wel interessant…

Vieze golddiggers :face_vomiting:

2 likes

En als je het wel kan betalen en wil betalen, maar geen enkele juwelier het aan je wil verkopen?

Als Joost voor de rest niets te bieden heeft is het misschien wel een erg goede deal voor de ouwe snoepert…

In iedergeval een betere deal dan een moderne homage

2 likes

Maar dan heb je in ieder geval je Rolex nog. :rofl:
Die je vervolgens helemaal nooit meer draagt omdat je bang bent dat het nog een keer gebeurt.
Lekker veilig in de kluis laten liggen, dan heb je er het meest plezier van :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dan doe je iets geks. Genoeg mensen hier die gewoon een Rolex van de AD hebben hoor. Die extreme corona gekte is achter ons.
Ja, je moet even wachten. Dat wel.

1 like

FTFY

Klopt, ik draag nu tegenwoordig een Casio :grin:

Je wil niet weten hoeveel jonge dames hier aan meedoen. Leuke reisjes, leuke sieraden cadeau en als ze er klaar mee zijn dan zetten ze hem gewoon aan de kant. Zij zien het als leuk, terwijl ze niet doorhebben dat ze inderdaad aan het golddiggen zijn.

1 like

Ik zou niet weten wat je voor geks moet doen. Het gesprek gaat altijd zo:

  • Goedemiddag, ik ben op zoek naar een rolex van dit en dat model.
  • Nee hoor meneer, die hebben we momenteel niet. Alles komt bij tijd en wijle binnen, dus u zult gewoon wat vaker naar binnen moeten stappen om te informeren.
  • Ja, dat doe ik al een tijdje. Kunt u mij anders niet op een lijst zetten en me laten weten als u hem wel heeft?
  • nee, daar doen we niet aan.
1 like

Ik heb geen moeite met een hommage dat moge duidelijk zijn. Ik voel werkelijk niets als ik een Cronos om heb. Het is zelfs een mooi horloge, ook van dichtbij. Ik draag die Cronos bijvoorbeeld op papadag. Naar Monkeytown of een speeltuin zonder zorgen over beschadgingen en krassen etc.

De Sub is me teveel waard om er te makkelijk mee om te gaan. Ik ben toch een beetje zuinig op mijn spullen.

(En verder draag ik veel Fortis horloges maar daar gaat dit topic niet over)

@Robert.V Ja precies! :grin:

4 likes

Dan betaal je gewoon een premium bij een gewaardeerde grijze dealer…

Ja, maar dat is iets heel anders dan

Dus wat is het nou?