Welke Rolex hommage draag jij?

Als je dat voelt is de Sub denk ik toch te duur voor je…

1 like

Terechte overweging!

Voor mij nog geen reden met een hommage, nepper in mijn ogen, rond te lopen.

Maar goed, jij moet je er goed bij voelen. Maar ik kan mij wel een beetje voorstellen dat als je hem wel draagt dat je dan een knoop in je buik hebt van de angst dat je hem beschadigt.

1 like

We zijn allemaal onder de indruk van jouw deugdzaamheid

1 like

Wat is daar precies anders aan?

Het enige wat ik kan doen is het opnieuw copy-pasten. Duidelijker dan hoe het er staat kan ik het niet maken

Niet nodig hoor, ik hou gewoon niet van nep, niet alleen bij horloges overigens.
Maar laten we het bij horloges houden.

2 likes

Ik zie hem niet. Waarom zou een Burger of Kramer jouw geen Rolex willen verkopen?

1 like

Zonde

Zijn dat ADs of grijze dealers?

Grijze dealers, maar Burger is van Leon Martens. Leon Martens is ook eigenaar van S&C. Dus bij Burger koop je indirect bij de AD :wink:

Nou ja, ff gegoogled, maar die zit in maastricht en ik kom daar nooit. Zoals je zag in de initiële stelling ging het over AD’s en ik zei dat grijze dealers met een premium iets heel anders is.

Anyway, de vraag WAAROM een AD mij niet de rolex wil verkopen waar ik naar op zoek ben houdt mij ook bezig. Misschien is het geen onwil maar kan het daadwerkelijk niet. Alles wat ik weet is dat ik al een tijdje de deur platloop bij ze maar tot op heden de rolex die ik zou willen hebben niet heb kunnen kopen.

Ik koop een dergelijk horloge niet elke dag dus ik wil hem gewoon van de AD, geen gedoe met grijze dealers, al dan niet gedragen horloges etc.

3 likes

Ik ben nou toch wel benieuwd om welke het gaat?
Een Daytona? Dat zou ik nog enigszins kunnen begrijpen.

Nee, een datejust, 41 mm, met blauwe plaat op jubilee band en fluted bezel. Dat is voor nu de enige rolex die ik zou willen hebben. In de toekomst ooit een skydweller misschien

Een mooi horloge is toch een mooi uitstapje waard? Maastricht is een leuke stad hoor! Is een horloge bij een grijze dealer gekocht anders dan die bij een AD? Nee toch? Ja alleen de premium is anders. Maar het ligt er dus gewoon aan hoe graag je het horloge wil.

Door corona zijn de prijzen door het dak gegaan. Mensen konden hun geld alleen maar uitgeven aan luxe artikelen en daardoor waren se Rolexen niet aan te slepen. Het begint nu weer wat af te vlakken. Op het moment dat jij meerdere duizenden euro’s kapot slaat bij een AD, dan komt die Rolex vanzelf boven tafel. Als je dat niet doet, ben je niet interessant voor een AD. Die verkoopt diezelfde Rolex liever aan iemand die wel duizenden euro’s uitgeeft.

Jomashop in New York heeft de online shop ook vol liggen. Da’s ook een leuk uitstapje.

1 like

Zeker, maar dan komen er nog BTW en invoerrechten bij. Dat is dan weer minder leuk…